iPhone 6 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week ga ik naar Amerika op vakantie en de timing kon niet beter zijn met de release van de iPhone 6! Maar ik zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 kopen in Amerika
Volgende week ga ik naar Amerika op vakantie en de timing kon niet beter zijn met de release van de iPhone 6!
Maar ik zit nog met een paar vragen in m'n hoofd over welk model. Ik zie dat beide GSM modellen A1549/A1522 en de A1586/A1524 de juiste banden ondersteunen, alleen de A1586/A1524 ondersteunen 4 banden extra, namelijk: TD-LTE (band 38, 39, 40, 41) Ik vraag me af wat deze banden zijn en of Vodafone (mijn huidige provider) deze gebruikt? Volgend jaar wil ik misschien gaan overstappen naar KPN en vraag me ook af of zij deze gebruiken. Op de website van Apple zag ik al dat Duitsland de A1586/A1524 krijgt, ik weet alleen niet of dat dus ook voor NL geldt: https://www.apple.com/iphone/LTE/ Wie kan me hierover wijzer maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar maakt het dan uit of ik het andere model koop? Want het enige verschil wat ik kan vinden is die laatste 4 banden (TD-LTE). Zo te zien ondersteund de EU versie wel de CMDA banden, en de US versie van de GSM ondersteund die niet, maar voor de EU zou dat toch niet uit hoeven maken? |
|
|||
|
|||
Dat zou niet uit mogen maken, zolang je het GSM-model neemt.
De frequenties die in Nederland worden gebruikt zijn de 800, 1800 en 2600 MHz voor 4G. KPN gebruikt (voor zover ik weet) voornamelijk de 800MHz frequentie voor 4G aan te bieden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Koop dan maar de eerste de beste die ik kan vinden welke geschikt is voor GSM |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopinfomatie: USA
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Elke dag stond er een dikke rij bij de Apple Store in San Francisco en ik had al gehoord dat die van T-Mobile heel slecht te leveren waren. Uiteindelijk heb ik m online kunnen kopen en gekozen voor personal pick up in Las Vegas. Heb gewoon het adres opgegeven van het hotel waar ik sliep, anders was het niet mogelijk om m online te kopen. |
|
|||
|
|||
kost de Iphone 6 128 GB in USA?
Hallo,
Fijn dat het jou gelukt is om een Iphone 6 in de US te kopen. Ik ga eind dit jaar naar de US toe en wil ook daar een Iphone 6 kopen. Wat heb je uiteindelijk betaald voor de 128 GB Iphone 6 bij T-Mobile USA? groeten, Willem-Koen |
|
|||
|
|||
Ik was afgelopen week in Houston maar het is mij niet gelukt. Ik wilde een 64Gb iPhone 6 en daar was in het geheel geen voorraad van. De 128Gb versie was er wel. Einde van het jaar moet ik voor werk nog naar Singapore dus hopelijk zijn de voorraden dan wat beter ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb nu de TMobile Contract Free iPhone 6 uit de VS, al 2 weken in gebruik met een Hi (KPN dus) simcard.
Alles werkt perfect, zo ook 4G |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 18:32 ---------- Doet het prima! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Amerika | MaximVermeiren | Archief | 7 | 29-09-12 15:53 |
IPhone 5 kopen in Amerika | BramRunner | Archief | 1 | 28-09-12 23:39 |
Iphone kopen in Amerika | lt1811 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-12 15:43 |
Iphone 4 kopen in Amerika | mikezaandam | Koopinformatie USA | 657 | 14-04-11 11:59 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
|
|