Updaten IOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik heb een vraag aan jullie. Wat is nou de "beste" manier voor het updaten van je Iphone? De een zegt OTA en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten IOS
Goedemiddag allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie. Wat is nou de "beste" manier voor het updaten van je Iphone? De een zegt OTA en de andere via Itunes, ik zelf update altijd via Itunes maar was erg benieuwd of er veel verschil zit in het updaten via OTA of Itunes. Hoe updaten jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Altijd via iTunes.
|
|
|||
|
|||
iTunes download gaat wel erg langzaam! Normaal binnen 3 minuten binnen, maar dit keer na 1.5 uur (pc en router opnieuw gestart, maar dit keer helpt dat niet helaas).
|
|
||||
|
||||
Itunes ging inderdaad bij mij ook zeer langsaam, toen maar weer terug gegaan naar de draadloze via Wi-Fi en ik had hem met een paar minuten binnen, alleen de Watch App deed er wel iets langer over. Maar alles is binnen en ben zeer tevreden.
Gr Ad |
|
|||
|
|||
Thnx iedereen, ik blijf mijn updates lekker via iTunes doen
|
|
|||
|
|||
Als je download langzaam gaat, (anders dan op de dagen dat een update net nieuw is en de apple servers overbelast zijn) dan kan het ook wel eens zijn dat jouw provider een probleem is.
Voorheen UPC had regelmatig problemen met de verbinding naar apple toe. Probleem in de DNS servers. In de router de dns aangepast zodat de dns servers van openDNS (of google) gebruikt worden, en de updates waren in een paar minuten binnen. Meerdere keren dit probleem gezien. En ja, ik doe de updates ook altijd via iTunes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Altijd via OTA. Nooit problemen mee gehad en scheelt een hoop bandbreedte.
|
||||
|
||||
Verschillend en ik heb ook nooit problemen gehad via OTA
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens dat het "langer duurt" via iTunes is wellicht omdat hij volledig de nieuwe iOS versie download, terwijl OTA hij enkel nieuwe bestandjes download en aan je huidige iOS installatie plakt. Liever een half uurtje wachten via iTunes dan updaten via OTA. |
|
|||
|
|||
Bij een iTunes update wordt er inderdaad een heel nieuw disk image geïnstalleerd. Bij een OTA update worden er een paar lapjes genaaid aan het bestaande patchwork.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, bij veel Android-telefoons is een OTA-update de enige mogelijke manier van updaten die door de fabrikant wordt ondersteund! |
|
|||
|
|||
Nail on the head! Apple produceert niet altijd goede Δ-updates. Niet voor iOS en niet voor OS X. De techniek van Δ-updates beheerst Apple nog niet goed. Ze zouden eens bij Mickey$oft in de leer moeten gaan. Die kunnen dat veel beter met hun "Monthly Patches".
|
|
|||
|
|||
Ja, vandaar dat nog steeds bij Microsoft systemen geadviseerd wordt om eens in de zoveel tijd je computer helemaal vers/opnieuw te installeren. Update op update op update dat gaat na verloop van tijd vervuilen. Dat kan bijna niet anders.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Over The Air.
|
|
|||
|
|||
Over The Air, dus geen gebruikmakend van Itunes maar via Wi-Fi direct op de telefoon
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|