Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al meer dan een jaar een iphone 4 en heb hem gejailbreakt en dat beviel prima. Echter nu iOS5 uit is wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5
Hallo,
Ik heb al meer dan een jaar een iphone 4 en heb hem gejailbreakt en dat beviel prima. Echter nu iOS5 uit is wil ik graag deze software erop zetten. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik mijn gegevens op mijn iphoen niet kwijt wil raken als ik ga updaten. Mijn vraag is heo ik mijn iphone kan updaten naar iOS5 zonder dat ik mijn contactgevens, foto's etc verlies (de gejailbreakte apps en dingen kwijtraken maakt mij niet uit). Alvast bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een reservekopie aanmaken, daarna kun je gewoon updaten en na het updaten even je kopie terugzetten.
Alleen je jailbreak apps zul je daarmee inderdaad niet terugkrijgen.... |
|
|||
|
|||
Las ergens dat je na het updaten van een jailbroken iOS4.x naar een non-jailbroken iOS 5 nooit meer kan jailbreaken als deze voor iOS5 beschikbaar is.
Klopt dat? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn JB 3GS van 4.3.5 naar vanilla 5.0 geüpgraded en daarna opnieuw van JB voorzien met redsn0w, dus hier heb je al "tegenbewijs'...
|
|||
|
|||
Dank u!
(dat was trouwens een SNELLE reactie! ;-) Ga m'n iPad 1 (JB via jailbreakme.com) op iOS 4.3.1 backuppen en dan upgraden naar iOS 5 (JB is dan wel weg maar dat is niet erg). |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Iphone met IOS 4.0.2 met cydia jailbreak. Ik wil naar IOS 5.0.1 met jailbreak. hoe doe ik dit het best?
eerst reservekopie maken. Dan via itunes update naar IOS 5.0.1 en dan mijn jailbreak updaten? of moet ik mijn jailbreak niet updaten?, want als ik mn cydia open dan staat er van boven: SHSH: IOS 4.2.1, 4.3.3, 5.0.1 ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
iPhone: Iphone 4 updaten van IOS 4.1 naar IOS 4.3.3 | radjinder | Jailbreak | 10 | 26-09-11 22:02 |
iPhone: iOS 4.01 met jailbreak naar iOs 4.3.3 | Caius | Jailbreak | 11 | 13-07-11 23:57 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPhone: iPhone updaten naar iOS 4.2 icm een jailbreak | Becksteen | Jailbreak | 49 | 24-11-10 11:02 |
|
|