Hebben meer mensen last van een uitvallende iPhone SE? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb de laatste tijd vaker last van uitvallen iPhone SE. Hiervoor heb ik al een harde reset, maar ook een complete reset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ik heb ook last van een uitvallende iPhone SE |
|||
Ja | 4 | 26,67% | |
Nee | 11 | 73,33% | |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Hebben meer mensen last van een uitvallende iPhone SE?
Beste forumleden,
Ik heb de laatste tijd vaker last van uitvallen iPhone SE. Hiervoor heb ik al een harde reset, maar ook een complete reset via iTunes gedaan. Echter, heeft dit het probleem niet verholpen. Nu, heb ik een chatsessie gehad met Apple. Daarin werd mij verteld dat Apple het probleem bij meerdere mensen heeft geconstateerd. Op dit moment wordt het volgens de medewerker onderzocht. Zijn er meer mensen die last hebben van een uitvallende iPhone SE, terwijl deze nog voldoende spanning heeft? Zou er wellicht, net als bij de iPhone 6S, een vervangingsprogramma worden gestart? Laatst gewijzigd door iPhoneAir; 19-01-17 om 11:44. Reden: Grammaticaal correcte titel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem hier.
|
|
|||
|
|||
ook mijn dochter heeft er last
|
|
|||
|
|||
ja!
|
|
|||
|
|||
Mijn dochter klaagt eveneens over een regelmatig uitvallende SE.
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar een probleem waar vooral dochters mee te maken hebben.
|
|
||||
|
||||
Zou de Tril functie te veel gebruikt worden, Timosha?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke IOS versie gebruiken de uitvallende iPhones? 10.2 soms?
|
|
|||
|
|||
geen probleem hier
|
|
|||
|
|||
Geen probleem tot nu toe.....
|
|
|||
|
|||
Ja zekers, super irritant! Heb hem vanaf juli 2016, in het allereerste begin geen probleem maar vanaf half november viel hij met regelmaat uit. Komt ook iedere keer in een soort opstartlus, gemiddeld een keer of drie opstarten en dan kan ik weer inloggen. Heb hem ook al weggebracht, aangeleverd met foto's en filmpjes waarin te zien is wat er gebeurt maar gewoon teruggekregen, €42,- lichter, met de boodschap dat men niets heeft kunnen vinden.. In de analysegegevens vind ik meer dan 100 rapporten, hoe ik die moet lezen en interpeteren, geen idee.. Iemand die het wel weet?
Laatst gewijzigd door iHommeles; 25-02-17 om 13:14. Reden: Foto te groot! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja sorry, dacht dat alléén de url geplaatst zou worden ipv de gehele foto...
Zal het aanpassen, hoef je de mac niet te kantelen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S - T-mobile - geen service - meer mensen met dit probleem ? | Dave07 | Odido (T-Mobile) | 45 | 20-03-12 09:10 |
Nog meer mensen problemen met Cydia? | Typ 81 | Jailbreak apps en thema's | 44 | 26-02-11 20:49 |
Dead pixel meer mensen last van? | NoWayOut | iPhone algemeen | 3 | 31-12-10 22:28 |
België: Telecom duwt steeds meer mensen in het rood | Scooter | Overige providers België | 0 | 25-10-09 00:11 |
|
|