//

Temperatuur (oververhit?)

Temperatuur (oververhit?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb helaas niet zulke goede ervaringen met de iPhone. De eerste iPhone die ik had had netwerkproblemen (was nog geen twee maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-06-10, 01:10
RonaldRuk RonaldRuk is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Cool Temperatuur (oververhit?)

Beste forumleden,

Ik heb helaas niet zulke goede ervaringen met de iPhone. De eerste iPhone die ik had had netwerkproblemen (was nog geen twee maanden oud). Enfin, teruggegaan en netjes omgewisseld, zoals het behoort. Tot nu toe dus nog niets te klagen over Apple Warranty, integendeel zelfs.
Nu heb ik dus een nieuw toestel, sinds 3 weken denk ik. Ik vanmiddag in de trein een beetje verveeld met de iPhone e-mails checken, facebook even checken e.d. Jullie kennen het vast wel. Maar toen begon de onheil. Ineens de melding "Temperatuur". Deze: http://images.textopus.nl/iPhoneclub...re_warning.png
iPhone was hélemaal niet heet, maar toch die waarschuwing. Al snel was het weer weg. Dus ik liet het maar bij wat het was. Echter, toen ik vanavond aan het werk was, was het weer prijs. Tijdens een rustig moment pakte ik mijn iPhone er even bij, maar na enkele minuten wéér dezelfde melding. Wederom was de iPhone niet warm. Nu is het misschien zelfs wel grappig om te weten dat ik bij SnowWorld werk. De piste had vanmiddag een temperatuur van -5. Laten we zeggen dat de temperatuur ongeveer 0 graden is in de buurt van mijn ballen (laten we eerlijk zijn, dat is toch ietsje warmer dan de rest van het lichaam, zeker in skibroek). Zulke temperaturen mogen toch geen probleem zijn voor de iPhone.
Maarja, to cut to the chase, hoe kan ik dit oplossen? Ik heb mijn iPhone de komende twee weken hard nodig. De garantie is dus voor die tijd geen optie.
Ander vreemde bijkomstigheid: ik stak net de iPhone in om te gaan laden (was compleet leeg). iPhone start op, SpringBoard crasht, en vervolgens geeft de batterij aan dat 'ie 100% heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-10, 12:52
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

<<verwijderd>>

Laatst gewijzigd door damnet; 07-06-10 om 14:40.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Me iPhone 4 oververhit 10atjuh iPhone algemeen 4 14-01-11 16:34
iPhone oververhit en reageert nergens op cubesten iPhone algemeen 1 13-08-10 17:09
Iphone oververhit miek Archief 1 16-08-09 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.