Me iPhone 4 oververhit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie kan mij helpen (t-mobile namelijk niet) Word een uurtje geleden gebeld door een vriendin van mij Krijg ik de melding dat me toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Me iPhone 4 oververhit
Hallo Wie kan mij helpen (t-mobile namelijk niet)
Word een uurtje geleden gebeld door een vriendin van mij Krijg ik de melding dat me toestel oververhit is Kon alleen Maar 112 bellen Ik Heb er een foto van gemaakt En uitgezet Toen was het probleem opgelost Wel t-mobile gebeld Maar daar kreeg ik de vraag: Wat wilt u Dat we Voor u doen? Nou wat dacht je van een antwoord...... Me telefoon lag Gewoon op tafel en had nog 39% batterij Alvast bedankt voor de eventuele tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak je geen zorgen als het goed is zal dit niet meer plaatsvinden
|
||||
|
||||
Of je hebt een app die op de achtergrond blijft draaien waardoor je iPhone erg heet wordt...
|
|
|||
|
|||
Ik hoop ut Dan Maar Niet dat die straks plots in de brand vliegt ofzo
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone oververhit en reageert nergens op | cubesten | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:09 |
Temperatuur (oververhit?) | RonaldRuk | iPhone algemeen | 1 | 06-06-10 13:52 |
Iphone oververhit | miek | Archief | 1 | 16-08-09 10:57 |
|
|