//

Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen

Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van de week geprobeerd via microsoft exchange een mailaccount toe te voegen op mijn iPhone 4. Dit is helaas nog niet met succes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-11, 12:25
EasyGert EasyGert is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen

Ik heb van de week geprobeerd via microsoft exchange een mailaccount toe te voegen op mijn iPhone 4. Dit is helaas nog niet met succes gelukt.
Ik kan nu echter de instellingen van de account niet meer wijzigen en zelfs de account niet meer verwijderen. Sindsdien sluiten de schermen die ik open (om het even of het apps of de instellingen of iets dergelijks zijn) uit zichzelf af na een minuut ongeveer (zelfs als ik er mee bezig ben). Ook de batterij stroomt leeg sinds mijn poging.

Ik heb de instellingen al een keer hersteld en vervolgens de back-up weer geinstalleerd, maar ook dit mocht niet baten

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Laatst gewijzigd door EasyGert; 06-04-11 om 12:30. Reden: aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-11, 12:33
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

<Verplaatst naar E-mail, hier krijg je waarschijnlijk wat sneller antwoord.>
  #3  
Oud 07-04-11, 21:18
ThijsBTTK ThijsBTTK is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 2
Standaard

Zelfde probleem hier! Heel irritant, ik probeerde mijn school mail-account in te stellen, maar dit lukte niet. Sindsdien kan ik niks meer wijzigen aan de account zonder dat hij freezed, en als je de account wil verwijderen blijft dat ronde dingetje eindeloos doordraaien tot de instellingen-app crasht.

En daarnaast inderdaad de bijeffecten zoals alle apps die om de paar minuten random crashen en de batterij die met 1% per minuut naar beneden gaat.

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door ThijsBTTK; 07-04-11 om 21:21.
  #4  
Oud 08-04-11, 01:35
ThijsBTTK ThijsBTTK is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 2
Standaard

Het is me uiteindelijk gelukt door een oude backup terug te zetten. Deze was van een maand geleden, dus ik ben wat foto's en berichtjes kwijt. Maar hij werkt weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan de appstore account niet wijzigen! Rubenn1992 iPhone Apps 18 24-01-15 18:26
Agenda Items MS Exchange niet te wijzigen op Iphone RudeDude iPhone algemeen 12 30-07-12 21:43
Afspraken uit Exchange 2003 niet te wijzigen drullens iPhone algemeen 0 26-08-08 09:42
Verwijderen exchange account op afstand Boschware iPhone algemeen 1 14-08-08 10:09
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen m_tiao Muziek, foto & video 10 18-12-07 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.