//

Ervaring reparatie door ipod-service.nl

Ervaring reparatie door ipod-service.nl discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik mijn iPhone 3G bij ipod[spam]service.nl laten maken (touchscreen was gebroken) Eerst heb ik het bij T-Mobile geprobeerd maar daar was ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-08, 16:15
iPhonegeek iPhonegeek is offline
Banned
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard Ervaring reparatie door ipod-service.nl

Vorige week heb ik mijn iPhone 3G bij ipod[spam]service.nl laten maken (touchscreen was gebroken)
Eerst heb ik het bij T-Mobile geprobeerd maar daar was ik al snel van genezen.

Mijn 3G-tje was voor 97,50 incl btw binnen 20 min klaar.
En weer als nieuw! Goed vakwerk.
Nu was ik er zelf heen gegaan omdat in niet zo heel ver van ze vandaan woon, maar je kunt je iPhone ook gewoon naar ze versturen.
De kennis die ze daar hebben is echt groot, ze kunnen werkelijk alle mogelijke problemen met je iPhone oplossen.

Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"

Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.

Modbreak:
Dit zeer "onafhankelijke" bericht is geplaatst door de eigenaar van genoemd reparatiebedrijf


Laatst gewijzigd door iCulture; 23-11-08 om 21:47. Reden: Reclame voor eigen bedrijf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-08, 16:56
Giuseppe Giuseppe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twente
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhonegeek Bekijk bericht
Vorige week heb ik mijn iPhone 3G bij ipod[spam]service laten maken (touchscreen was gebroken)
Eerst heb ik het bij T-Mobile geprobeerd maar daar was ik al snel van genezen.

Mijn 3G-tje was voor 97,50 incl btw binnen 20 min klaar.
En weer als nieuw! Goed vakwerk.
Nu was ik er zelf heen gegaan omdat in niet zo heel ver van ze vandaan woon, maar je kunt je iPhone ook gewoon naar ze versturen.
De kennis die ze daar hebben is echt groot, ze kunnen werkelijk alle mogelijke problemen met je iPhone oplossen.

Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"

Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.
Wat heeft T-mobile jou voor een offerte gegeven?
__________________
  #3  
Oud 06-11-08, 16:58
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ehm, niet eens 50 euro voor een nieuwe batterij, inclusief inbouw.

Zeker goedkoop!
  #4  
Oud 06-11-08, 18:57
ericb ericb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 15
Standaard Nieuw commboard

Bij mij hebben ze de interne speaker vervangen en het commboard. Heb nu weer perfect draadloos internet via mijn router en het geluid klinkt weer als vanouds.
Compleet voor 197 euro incl. verzenden.
Snel klaar en prima service, aanbeveling waard.
  #5  
Oud 06-11-08, 19:55
iPhonegeek iPhonegeek is offline
Banned
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik had eerst mijn 3G naar t-mobile gebracht deze konden niet zeggen wat het koste om het touchscreen te vervangen, hij moet er eerst voor opgestuurd worden.
Toch maar gedaan (dom) na 4 weken kreeg ik bericht dat reparatie bij t-mobile 310,- zou zijn !! Onder tussen had ik al spijt want een vriend gaf me de site van ipod-service door en daar koste hij toen 79,- + 22,50 voor het inbouwen.
T-mobile wilde mijn iphone wel teruggeven maar ik moets daarvoor 40,- betalen (grote shit!) Na dat ik hem terug had heb ik dus meteen een afspraak bij ipod-service gemaakt en was ik 75,- + 22,50 kwijt voor weer een perfect nieuw scherm.
Advies stuur je iphone dus altijd eerst naar ipod[spam]service (onderzoek is nl gratis!) Ook al is hij niet meer te maken.

Modbreak:
Deze "onafhankelijke" reactie is geplaatst door de eigenaar van genoemd reparatiebedrijf.

  #6  
Oud 06-11-08, 23:02
JazzEye JazzEye is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

iPhone 1G laten vallen, waardoor glas kapot. Via internet een los glas+ digitizer gekocht, eerst zelf zitten prutsen, batterijcover beschadigd, lukte niet. Via Google kwam ik bij ipod-service terecht. Heb op zijn advies los glas incl. digitizer terug gebracht waar ik 'm gekocht had. iPhone naar Hoogeloon opgestuurd, binnen drie dagen perfect gerepareerd weer terug. Gratis batterijcover gekregen.
De dag dat ik 'm terug kreeg weer gevallen. Onderste helft scherm reageerde niet meer. Heb toen, ook omdat ik eerlijk vertelde wat er was gebeurd, tegen een hele schappelijke prijs en gratis inbouwen weer een nieuw glas+digitizer met klein vlekje erin gekregen (dat vlekje was me trouwens verteld). Dit werd aangeboden omdat ik twee keer kort achter elkaar met een prijzige reparatie kreeg te maken door eigen stommiteit.
Al met al heel tevreden over de service!!
  #7  
Oud 07-11-08, 22:15
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Thumbs up Super service van ipod-service.nl

Ook ik wil hierbij even melden dat ik ipod-service.nl een TOP-ZAAK vindt. Een echte aanrader. Deskundig, ZEER klantvriendelijk, komen gemaakte afspraken na en zijn, gezien grote voorraad onderdelen, zeer snel! En dat alles voor een uitstekende prijs. Was voor het vervangen van een iPhone Dockconnector unit (incl. microfoon), incl. inbouwkosten en verzendkosten e 68,25 "kwijt" en geniet nu binnen 3 dagen (woensdag verstuurd en vandaag(vrijdag) retour) weer van mijn iPhone. Helemaal TOPPIE!

Mijn advies: Is je iPhone stuk, biedt je iPhone bij ipod-sevice.nl ter reparatie aan. Krijg je zeker geen spijt van!
  #8  
Oud 12-11-08, 13:31
kapotteiphone kapotteiphone is offline
• iOS 3.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Ook ik ben zeer tevreden over ipod-service.nl. Ik kreeg vandaag een mail van ze of ik ergens een bericht achter wilde laten wat ik van hun service vond en normaal zou ik dat niet zo snel doen, maar over hun ben ik echt tevreden. Mijn kapotte iPhone op een dinsdag middag opgestuurd, woensdag kreeg ik bericht wat er aan de hand was en wat het zou kosten, vrijdag had ik mijn iPhone al weer gerepareerd terug! En goedkoper dan het elders kost. Dus zeker een super zaak! Ze reageren ook super snel. Kortom klasse en mocht ik ooit weer problemen hebben met mijn Iphone dan ga ik zeker weer naar hun toe!
  #9  
Oud 20-11-08, 18:01
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

Hallo allemaal,
Even 'reclame' maken voor deze maatschappij. Zoals een andere member had gepost had hij problemen met zijn iPhone via Vodafone. Het bleek niet aan vodafone te liggen en via deze site kwam ik in eerste instantie in contact met Fixsupport. Ik gekeken en het leek me wel wat. Toch even gegoogled en toen kwam ik op deze site. Ik ben toch naar ipod-service.nl gegaan omdat hun onderzoekskosten €0 bedroegen. En omdat ik niet wist wat er mee aan de hand was, en ik nog in de overtuiging was dat er alleen een draadje los was gegaan vond ik dit wel het voordeligst. Ik opgestuurd en binnen 24 uur reactie. Comm board was kapot. Kosten bedroegen 115 euro inclusief montage. Had de man gebeld van deze site en hij vertelde me dat dit een vaak voorkomend probleem was. Kreeg nadat de reperatie was gedaan, op dezelfde dag dat ik het reperatievoorstel kreeg, een mailtje dat hij al klaar was en ik het geld kon overmaken. Kreeg hem vandaag super mooi en keurig aangetekent retour. Hij doet het pico bello maar de echte test komt morgen pas als ik in de trein zit.

Nog even een leuk detail: Toen ik hoorde dat de comboard kapot was. ff Fixsupport gebeld. Ze konden het in no time ook voor me fixen: voor €250! ipv 115. Zegt genoeg lijkt me. Ben erg tevreden met deze support. Zeker een aanrader
  #10  
Oud 20-11-08, 22:19
denni denni is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 65
Standaard

Erg snel en zuiver afgehandelt allemaal Ik heb een nieuw logicboard laten inbouwen en dit was binnen een dag gebeurt en 3 werkdagen na het op de post doen had ik mijn iphone weer in perfecte staat terug.
Er zit soms toch wel meer dan 100 euro verschil met andere aanbieders maar aan deze service kunnen ook de duurderen niet tippen!
  #11  
Oud 23-11-08, 22:04
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhonegeek Bekijk bericht
Tijdens de reparatie bleek dat ze maar weinig reclame maken,
"We willen het vooral van mond op mond reclame hebben"
En van forumspam?
Citaat:
Er staan her en der veel goede dingen over ipod-service gescheven in verschillende forums, maar toch vind ik dat er eens een topic geopend moet worden om dit bedrijf met een perfecte service (naar mijn mening)eens wat meer onder de aandacht te brengen.
Allemaal geschreven door jezelf, zoals deze en andere berichten op ons forum?
  #12  
Oud 23-11-08, 22:18
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Jammer dat het zo moet.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #13  
Oud 27-11-08, 01:34
balie balie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Nog meer goede ervaringen met ipod-service

De sleep/wake knop van mijn iPhone 2G deed het niet meer. Hij is minder dan een jaar oud, maar omdat het een simlockvrije variant uit Frankrijk is de garantie niets waard in Nederland. En probeer van Orange in Frankrijk maar eens gedaan te krijgen dat ze het ding repararen. Dus om 10 uur 's avonds maar een mail gestuurd naar een vijftal Nederlandse reparateurs met de vraag of ze het probleem kenden en konden repareren en of ik ook kon langskomen met het apparaat.
- iPod-service reageerde binnen een half uur. Drie anderen pas na twee dagen. De vijfde helemaal niet. Ook bij latere emails reageerde iPod-service snel een accuraat.
- iPod-service was de enige die mijn echt vragen beantwoordde. De anderen hadden hooguit een eerste zinnetje dat over mijn situatie ging. De rest van de mail was standaardtekst die verwees naar hun website alwaar ik maar een formulier moest invullen.
- iPod-service was de enige die een gedetailleerde prijsopgave gaf op basis van mijn probleembeschrijving. Inclusief dat er twee typen wake/sleep knoppen bestaan voor de iPhone 2G met een verschillend prijskaartje.
- iPod-service was de goedkoopste: 43,50. Een andere reparateur met exact dezelfde diagnose vroeg 200,-
- iPod-service was de enige waar ik op de reparatie kon wachten.

Vandaag ben ik dan langs geweest en de heb de reparatie live mogen aanschouwen. De reparatie werd snel, professioneel en grondig uitgevoerd. Alles werd grondig getest en nog eens getest (twee nieuwe knoppensetjes bleken een probleem te hebben; het frame bleek enigszins verbogen, dus dat ook losgehaald en rechtgebogen). Geen onaangename verrassingen.

Al met al: zeer aan te bevelen.
  #14  
Oud 27-11-08, 02:23
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

De eerste vraag die mij als 'leek' opkomt, wie kan je nu vertrouwen in de zin..
zijn dit berichten van mensen van de het bedrijf zelf... De opmerking van mod en Iphoneclub staan er niet voor niets!

Jammer dat je op deze manier al een ander beeld van het bedrijf krijgt!
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #15  
Oud 27-11-08, 03:14
balie balie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benBEN Bekijk bericht
De eerste vraag die mij als 'leek' opkomt, wie kan je nu vertrouwen in de zin..
zijn dit berichten van mensen van de het bedrijf zelf... De opmerking van mod en Iphoneclub staan er niet voor niets!

Jammer dat je op deze manier al een ander beeld van het bedrijf krijgt!
De moderators zullen hun 'beschuldigingen' wellicht op goede gronden gemaakt hebben en het is niet zo slim van iPod-service om te spammen. Maar ik kan je verzekeren dat ik niks met het bedrijf te maken heb en dat mijn 'getuigenis' spontaan en ongevraagd is en uitsluitend ingegeven door mijn tevredenheid met de service van iPod-service.
  #16  
Oud 27-11-08, 18:07
jj1975nl jj1975nl is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

De service en prijs van iPodservice is zo goed, dat ik me haast niet kan voorstellen dat de eigenaar hier heeft lopen stunten met beoordelingen van hemzelf. Ik heb m daar laten repareren nadat ie nat was geworden en dat was echt operfect. Drie weken later begaf mijn antenne het. Opgestuurd en was binnen drie dagen weer terug. Zonder dat ik iets hoefde te betalen. Dat terwijl je bij T-Mobile zowat de winkel wordt uitgejaagd als je daar met je kapotte iphone staat. Die ruilen hem haast altijd standaard om en dan ben je 500 euro kwijt (als je niet verzekerd bent).
  #17  
Oud 04-12-08, 10:33
Yaron Yaron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 101
Standaard

Ik ben ook goed geholpen! Glas stuk... Maandag opgestuurd en de maandag erop weer terug! Perfecte service!

Of het nou zo handig is om hier als eigenaar een stukje te schrijven als of hij een klant is lijkt mij niet... Hoe weten jullie dat eigenlijk? Zelfde IP...?
  #18  
Oud 04-12-08, 10:40
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yaron Bekijk bericht
Of het nou zo handig is om hier als eigenaar een stukje te schrijven als of hij een klant is lijkt mij niet... Hoe weten jullie dat eigenlijk? Zelfde IP...?
Neem van ons maar aan dat na onderzoek is gebleken dat het om dezelfde persoon ging.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #19  
Oud 04-12-08, 10:41
Yaron Yaron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 101
Standaard

Dat is dan inderdaad niet zo handig van deze...
  #20  
Oud 05-12-08, 14:56
dirkkes dirkkes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn iphone laten repareren , de camera werkte niet meer
Ben zelf langs gereden de zelfde gag kreeg ik nog een mail met de kosten.
De dag nadien mocht ik hem al komen halen.
Prima service ik zal iPodservice aan iedereen aanbevelen.
 

Labels
ervaring, problemen, reparatie, scherm, touch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" unikon Koopinformatie Nederland 6 04-07-11 17:23
Goede ervaring met reparatie Karnemelk Koopinformatie Nederland 0 27-04-11 13:11
Reparatie service. Sehash Odido (T-Mobile) 5 23-07-10 14:05
iPhone reparatie ervaring Turkish iPhone algemeen 6 26-06-09 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.