//

Goede ervaring met reparatie

Goede ervaring met reparatie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het mis gaat bij een reparatie van een iPhone of erg lang duurt, dan zie je dat vaak direct op meerdere plaatsen op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-04-11, 12:11
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard Goede ervaring met reparatie

Als het mis gaat bij een reparatie van een iPhone of erg lang duurt, dan zie je dat vaak direct op meerdere plaatsen op het internet terug. Positieve ervaringen zie je veel minder vaak, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden.

Afgelopen vrijdag hield de iPhone van mijn vrouw opeens op met laden en dat natuurlijk terwijl ze onderweg was naar het buitenland. In eerste instantie kreeg de autolader de schuld, maar bij nader inzien bleek het toch aan de iPhone te liggen en natuurlijk was de garantie net verlopen.

Vervolgens heb ik op eerste paasdag gezocht naar iPhone reparatiebedrijven en kwam ik iphonerepairshop tegen, die net als ik in Amersfoort resideert. Nadat ik een mailtje had gestuurd wanneer ik de iPhone langs zou kunnen komen brengen voor reparatie, had ik binnen een half uur een reactie. Ik kon de iPhone de volgende dag brengen en vervolgens binnen het uur gerepareerd (dock connector vervangen) weer ophalen. En, omdat het hoesje er nog al versleten uitzag, kreeg ik ook gelijk een nieuw hoesje voor de iPhone mee. Totale kosten 40 euro.

Puike service en dat op 2e paasdag. Hopelijk heb je het nooit nodig, maar mocht je iPhone buiten de garantietermijn stuk gaan, dan is iphonerepairshop.nl een aanrader.

Laatst gewijzigd door Karnemelk; 27-04-11 om 12:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 13:57
Ook een goede ervaring met T-Mobile papegaai01 Odido (T-Mobile) 9 16-10-08 22:59
Goede ervaring met firmware 2.1 z-nyx iPhone algemeen 13 16-09-08 22:42
Ervaring met een goede iphone carkit? SRT-4man iPhone accessoires en onderdelen 1 29-05-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.