Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Gister had ik een zeer goede ervaring met de klantenservice van T-Mobile, met betrekking tot de garantieafhandeling. Deze ervaring wil ik graag met jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen?
Goedemiddag,
Gister had ik een zeer goede ervaring met de klantenservice van T-Mobile, met betrekking tot de garantieafhandeling. Deze ervaring wil ik graag met jullie delen en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Rondom de koptelefoonaasluiting van mijn iPhone 3GS ontstonden een drietal haarscheurtjes. Tevens gaf mijn iPhone de laatste tijd steeds vaker aan dat er geen simkaart geïnstalleerd zou zijn. Even eruit en erin doen loste dit probleem op. In eerste instantie nam ik contact op met BelCompany maar zij konden mij enkel adviseren langs te komen om hem ter reparatie/vervanging te laten opsturen. Hierop belde ik T-Mobile en ik was verrast over hoe snel en vriendelijk ik geholpen werd. Ik werd doorverbonden naar de afdeling After Sales en de medewerkster vroeg mij of ik het toestel wilde afleveren bij een T-Mobile Shop of het aankooppunt, of dat ik een envelop opgestuurd wilde krijgen om het toestel in op te sturen. Ik koos voor het laatste en hing tevreden op. Echter miste ik enkele minuten later een oproep van een anoniem nummer, en vervolgens had ik een voicemail. Dezelfde dame had op mijn voicemail ingesproken dat de situatie toch anders was; volgens het systeem moest mijn iPhone per direct vervangen worden. Zij had hiervoor al een afspraak voor morgenochtend (vanmorgen) ingepland. Vanmorgen is mijn huidige iPhone thuis opgehaald en een nieuw exemplaar achtergelaten. Nog geen 24 uur later beschik ik zonder kosten over een nieuw toestel. Ik sta versteld van deze service en ben T-Mobile erg dankbaar. Hoe zijn jullie ervaringen? Laatst gewijzigd door McMeller; 10-03-10 om 15:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Nou ik heb m in bad laten vallen, maar krijg helaas geen nieuwe.. Wat ergens wel logisch is natuurlijk..
|
#3
|
|||
|
|||
Ik denk dat het vooral afhangt van wie je aan de lijn hebt.
In de eerste linie krijg je vaak mensjes die niet veel weten en de antwoorden een beetje "verzinnen". Pas als je doorgestuurd wordt naar iemand van hogerhand,worden er daadwerkelijk knopen doorgehakt. Nadat ik 14 keer had geklaagd over een wegvallende 3G verbinding in mijn buurt,werd mij een korting of contract ontbinding aan geboden.Ik ging voor het laatste. |
#4
|
|||
|
|||
Garantie tmobile
heb vorige week zaterdag mijn telefoon iphone3gs 16gb laten opsturen omdat ik stof onder het scherm had geconstateerd (erg vervelende kwaal)
heb de telefoon net 2 maanden en op verschillende forums in de V.S. hadden het ook en het werd verholpen. dus heb ik dat hier ook gedaan ben benieuwd wat hieruit komt! |
#5
|
|||
|
|||
Zeer goede ervaringen. Zodoende heb ik al 3x mijn Iphone 3GS 32Gb vervangen omdat die telkens minimale haarscheurtjes vertoonde. Ik kon er niet mee zitten, maar met idee dat ik een nieuwe kon krijgen heb ik hem télkens opnieuw opgestuurd en steeds binnen een week een nieuwe thuis gestuurd gekregen.
De laatste ongeopend verkocht voor 550EU en een Iphone first gen 8Gb teruggekocht voor tijdelijk. je moet immers toch geld extra hebben om die nieuwe Iphone 4G (?) te kopen in de zomer. Perfécte oplossing. Iphone 3GS dus eigenlijk vanaf juni 2009 gebruikt en nu de volle mep ontvangen qua geld. Dus ik ben er zéer tevreden mee.
__________________
iPhone 2G 8GB US ->iPhone 2G 16GB US ->iPhone 3G 8GB IT-> iPhone 3GS 32Gb White NL-->iPhone 4 32GB Zwart (UK) --> |
#6
|
|||
|
|||
Ik had stof achter het scherm aangetroffen, de iPhone naar een T-mobile verkooppunt gebracht op aanraden van Aftersales. Na een week kreeg ik een telefoontje dat er een Nieuwe iPhone voor mij klaarlag bij de T-mobileshop.
Deze gisteren opgehaald. Ik was er erg blij mee. Het enige probleem is dat hij met geen mogelijkheid aan wil. De hele nacht aan de oplader laten liggen maar.... niets |
Labels |
belcompany, ervaringen, garantie, iphone, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede ervaring met reparatie | Karnemelk | Koopinformatie Nederland | 0 | 27-04-11 13:11 |
goede ervaringen met sandervandoorne@gmail.com? | bozotheclown | Archief | 25 | 29-12-08 09:38 |
Ook een goede ervaring met T-Mobile | papegaai01 | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-10-08 23:59 |
Goede ervaring met firmware 2.1 | z-nyx | iPhone algemeen | 13 | 16-09-08 23:42 |
Ervaring met een goede iphone carkit? | SRT-4man | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 29-05-08 15:07 |
|
|