Ervaring met een goede iphone carkit? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het liefst een draadloos systeempje wat over een speaker gaat! Maar gezien de iphone maar met een beperkt aantal systemen werkt wil ik graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaring met een goede iphone carkit?
Heb het liefst een draadloos systeempje wat over een speaker gaat!
Maar gezien de iphone maar met een beperkt aantal systemen werkt wil ik graag weten van jullie wie al zoiets heeft in zijn auto! (parrot in de auto van mn vriendin werkt bijvoorbeeld niet, en de citroen carkit in m'n pa's C4 picasso werkt ookal niet) Ik wil niet teveel geld uitgeven, maar als het een beetje design heeft ala iphone wil ik er wel iets meer aan uitgeven Alvast bedankt voor jullie advies! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb meerdere posts gezien over parrot, schijnen goed te werken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met de seecode Vosser carkit? | MCNO | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 20-07-11 10:25 |
Goede ervaring met reparatie | Karnemelk | Koopinformatie Nederland | 0 | 27-04-11 13:11 |
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? | McMeller | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-03-10 14:57 |
Ook een goede ervaring met T-Mobile | papegaai01 | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-10-08 23:59 |
Goede ervaring met firmware 2.1 | z-nyx | iPhone algemeen | 13 | 16-09-08 23:42 |
|
|