bluetooth verbinding carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ik weet is de bluetooth verbinding van de iphone niet ideaal, deze zou alleen werken met een headset of carkit verbinding. Alleen ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bluetooth verbinding carkit
Zoals ik weet is de bluetooth verbinding van de iphone niet ideaal, deze zou alleen werken met een headset of carkit verbinding.
Alleen ik krijg hem maar niet verbonden met mijn beckercarkit Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen Beide apparaten zien elkaar wel en verbinden ook nog met elkaar alleen verbreekt de carkit direct weer de verbinding weet iemand waar dit aan kan liggen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke versie heb je op je iphone staan? Ik had dit ook met 1.1.3, maar met 1.1.4 was het opgelost.
|
|
||||
|
||||
114 dus dat kan het helaas niet zijn
hij zegt iets over gemachtigd zijn ofzo |
|
||||
|
||||
niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is de "radio" van mijn pa in z'n citro C4 Picasso ook Becker, krijg hem ook nogsteeds niet aan de gang
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Help: tomtom geluid via bluetooth (carkit)?? | Loebas | iPhone Navigatie | 5 | 30-09-09 19:25 |
Verbinding met Nokia Carkit CK-15w | eQuation | iPhone algemeen | 0 | 07-06-09 11:38 |
iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit | pascalletje | iPhone algemeen | 7 | 16-04-09 22:58 |
Bluetooth carkit | tjtommy | iPhone algemeen | 0 | 18-02-09 09:40 |
3G Bluetooth probleem met carkit | mikey1883 | Archief | 2 | 28-01-09 12:22 |
|
|