geen internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi wie kan mij helpen? wanneer ik wifi uitschakel en dan internet verbinding wil maken krijg ik in beeld FOUT GEEN INTERNET VERBINDING. STAAT DE ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen internet
hoi wie kan mij helpen?
wanneer ik Wi-Fi uitschakel en dan internet verbinding wil maken krijg ik in beeld FOUT GEEN INTERNET VERBINDING. STAAT DE FLIGHTMODE AAN ? OF BENT U BUITEN 3G OF Wi-Fi BEREIK. Met Wi-Fi werkt alles goed . Zonder Wi-Fi kan ik gewoon bellen enz. Geen Wi-Fi geeft mijn iphone wel 3g netwerk aan maar ik krijg geen inernet verbinding . Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je abbo incl internet niet geactiveerd? of heb je voorheen wel altijd internet gehad zonder Wi-Fi ? Even t-mobile bellen anders?
|
|
||||
|
||||
Beltegoed op
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, ik heb gewoon prepaid... als mijn btg op is, of ik geen internet abbo heb, dan schakelt ie niet in op 3G of EDGE
kheb me EDGE en 3G uitgeschakelt. dit kost alleen maar data via je belminuten, of je moet een internet abbonoment er inderdaad bij hebbe. anders ben je heel snel van je beltegoed af. Ik zou aan raden, gewoon lekker op je Wi-Fi te blijven en wil je gebruik maken van TomTom ofzo, dan is het wel handig om een internet abbonoment aan te schaffen. |
|
|||
|
|||
heb gewoon abbo. alles heeft altijd gewerkt.sinds gisterenmiddag geen mobiel internet.
|
|
||||
|
||||
storing.. nog ff dagje afwachten dan maar..?
|
|
|||
|
|||
moet dan maar . anders morgen ff contact met t-mobile.
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde phone geeft aan dat ik vol 3G bereik heb maar krijg geen internetdata binnen, wel via GPRS. Maar goed zo maar eens proberen op de oude 3G
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 17-11-10 17:52 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
wel of geen internet: geen 'beetje' | Michaelangelo | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-10-08 23:18 |
Muziek: Geen geluid/geen internet | sander1986 | Muziek, foto & video | 1 | 03-06-08 17:38 |
|
|