//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Week 42 is week 44 niet hé, ik heb een vriend die zijn 1.1.1 gedaan heeft met appsnapp en die volledig gaan blokken is....dat was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-11-07, 11:26
Tjeu Tjeu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 52
Standaard

Week 42 is week 44 niet hé, ik heb een vriend die zijn 1.1.1 gedaan heeft met appsnapp en die volledig gaan blokken is....dat was dan volgens mij die "gefixte" 1.1.1

Ik zou een mac handleiding nodig hebben...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-11-07, 02:18
miljoen miljoen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard

beste michael, ik las dat jij een otb uit de states hebt geunlockt? ik heb er vandaag 1 gekregen uit de states van een vriendin, ik lees dat ie niet te unlocken is. kan jij mij misschien helpen? groet ramon
  #43  
Oud 27-11-07, 06:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ja dat was toen de nieuwe FW net it was en er nog 1.1.2 otb uit de us kwamen met de oude bootloader. Dat is niet meer. Maar je kan de bootloader controleren. Kijk in de wiki hoe je dat kan doen bij bootloader
  #44  
Oud 27-11-07, 10:45
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

hoe groot is de kans dat als ik nu een iPhone mee laat nemen uit NYC dat hij de nieuwe Bootloader heeft? erg groot toch? Ik weet echt niet wat ik moet doen... nu ook met het slechte nieuws dat het pas weer mogelijk is om hem te unlocken als er nieuwe firmware uitkomt:S
What to do???
  #45  
Oud 27-11-07, 10:50
inberlin inberlin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

100%
Apple kan de iPhones op afstand unlocken. Als Apple dat kan, kan een ander dat ook, de vraag is alleen hoe en wanneer!
  #46  
Oud 27-11-07, 11:59
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inberlin Bekijk bericht
100%
Apple kan de iPhones op afstand unlocken. Als Apple dat kan, kan een ander dat ook, de vraag is alleen hoe en wanneer!
Dat is dus niet te doen. Elke iPhone genereert op basis van de signatures van de hardware én de IMEI van de telefoon een unieke identifier die door Apple lokaal (dus op hun servers) wordt geflagged als zijnde unlocked. Dat doen ze nadat ze die op basis van de verkoopinfo die ze van T-mobile hebben gekregen hebben geverifieerd dat het een iPhone is waar 999 euro voor is betaald. Zolang we geen toegang hebben tot de servers van Apple om een willekeurige iPhone als unlocked te flaggen is dat een no-go.

Het zou mogelijk zijn om door middel van TurboSIM toch een 4.x-bootloader iPhone te kunnen gebruiken maar de signalen daarover zijn gemengd: volgens YouTube - TurboSIM with 4.06 BL kan het maar er zijn ook verschillende posts van mensen die het niet gelukt is.

Het is in ieder geval een mogelijkheid, en 65 euro voor een TurboSIM is allicht goedkoper dan 999 euro voor een standaard unlocked telefoon.

Meer info: OOB 1.1.2 + TurboSIM - Hackint0sh
  #47  
Oud 27-11-07, 16:36
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Ik heb zojuist 11 pagina's op het forum zitten lezen van hackintosh (de link die hierboven staat). nu zijn er verschillende mensen die een 1.1.2 aan de paat hebben gekregen degene die het tot nu toe niet is gelukt is het nu ook bij gelukt. TurboSim een optie? of kan dat weer alleen bij een bepaalde operator?
In ieder geval hoop
  #48  
Oud 27-11-07, 16:58
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik ga ook maar een TurboSim bestellen (zou ik al gedaan hebben als Paypal hier niet moeilijk deed). Er zitten nogal wat mitsen en maren aan de eventuele mogelijkheid van een software-unlock in de toekomst, als die er ooit al komt. Een TurboSim kost wel een euro of 100 maar dan is het nog altijd een stuk goedkoper dan een unlocked halen.

TurboSim laat de telefoon denken dat je telefoon in roaming mode op een ander netwerk zit, met een AT&T-sim, terwijl je gewoon native bent aangesloten. Op dit moment is dat de enige mogelijkheid om een iPhone met 4.6 bootloader te gebruiken.
Zoek wel even naar de juiste guide, er zijn nogal wat verschillende. Die op pagina 9 op hackint0sh.org. lijkt goed te werken.

Laatst gewijzigd door Danielk; 27-11-07 om 22:17.
  #49  
Oud 27-11-07, 17:00
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Het scheelt dus niet in de kosten voor mobiel bellen? Waarom is er in de wiki niets voer te vinden?
  #50  
Oud 27-11-07, 18:57
dendoor dendoor is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielk Bekijk bericht
Ik ga ook maar een TurboSim bestellen (zou ik al gedaan hebben als Paypal hier niet moeilijk deed). Er zitten nogal wat mitsen en maren aan de eventuele mogelijkheid van een software-unlock in de toekomst, als die er ooit al komt. Een TurboSim kost wel een euro of 100 maar dan is het nog altijd een stuk goedkoper dan een unlocked halen.

TurboSim laat de telefoon denken dat je telefoon in roaming mode op een ander netwerk zit, met een AT&T-sim, terwijl je gewoon native bent aangesloten. Op dit moment is dat de enige mogelijkheid om
Zoek wel even naar de juiste guide, er zijn nogal wat verschillende. Die op pagina 9 op hackint0sh.org. lijkt goed te werken.
Heb juist de Turbo sim besteld, 79 euro inclusief verzending. Kan wel 2 weken duren maar ondertussen leer ik hem steeds beter kennen ( en hacken ). Volgens de allerlaatste gegevens werkt de turbosim met de versie 1.1.2 en bootloader 4.6. Als dit echt wil lukken hoef ik niks meer te hacken en blijft hij op die manier werken.

In blijde afwachting dus . . .

Oh ja, hier een link naar de juiste tutorial.

Laatst gewijzigd door dendoor; 27-11-07 om 19:18.
  #51  
Oud 27-11-07, 19:44
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Heb vanmiddag ook maar een TurboSim besteld bij bladox....de procedure om deze werkend te krijgen heb ik al reeds voor de helft gedaan.

Het snijden van de SIM kaarten en het programmeren van de TurboSim ziet er naar mijn idee als een makkie uit....dus laat maar komen die hap....
  #52  
Oud 27-11-07, 22:10
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Hoe duur was de TurboSim incl verzendkosten? Excl. verzendkosten zag ik hem voor 59,-
Waarom is niet eerder gedacht aan deze oplossing?
  #53  
Oud 27-11-07, 22:21
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Simpel, omdat voorheen de unlock met behulp van AnySim gratis was en zonder al teveel moeite uit te voeren: waarom zou je nog extra betalen voor een TurboSim?
Ook voor de 4.6 bootloader is er eerst gezocht naar een software-unlock die gratis uitgevoerd zou kunnen worden. Naar nu blijkt heeft Apple de iPhone inmiddels behoorlijk dichtgetimmerd en is een software-unlock vooralsnog niet mogelijk, en ook in de toekomst twijfelachtig. De TurboSim-oplossing zal nu veel meer gebruikt gaan worden, hoewel het een iets hogere drempel heeft omdat je aan je simkaart moet gaan rommelen. Maar ja, toch liever zo dan met een veredelde iPod Touch rondlopen.

Ik heb inmiddels ook een TurboSim besteld, voor iets meer dan 100 euro maar dan is ie wel preloaded met alle benodigde software. Dan zou het een kwestie moeten zijn van simkaart op maat maken, telefoon jailbreaken en klaar.
  #54  
Oud 27-11-07, 22:33
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Hoe duur was de TurboSim incl verzendkosten? Excl. verzendkosten zag ik hem voor 59,-
Waarom is niet eerder gedacht aan deze oplossing?
TurboSim kost 59 euri....en voor de verzendkosten word 15 euri gevraagd....dus bij elkaar 74 euri.

Software erop zetten e.d. is een eitje om te doen...net zo moeilijk of makkelijk als jailbreaken en unlocken.

Dus meer dan dit bedrag betalen is in mijn ogen alleen maar zonde.
  #55  
Oud 28-11-07, 00:27
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Modbreak:
Vloeken is ook hier ongewenst



ik heb 5uur bezig geweest in windows en in mac. uiteindelijk is het gelukt om hem te activeren en heel de cirque maar dan anysim... werkt niet door dat boot gedoe... simfree trouwens ook niet!!!

heb ik net een ipod en iphone uit new york meegenomen zit ik nu dus met 2ipod's...
  #56  
Oud 28-11-07, 08:23
mitta mitta is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

mijn tweede iphone is binnen, mijn buurman belde net op om te zeggen dat hij zonder gecontroleerd door de douane is gekomen
heb nu dus een tweede iphone erbij en niuewe oordopjes
  #57  
Oud 29-11-07, 00:05
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

ik heb sinds 1dag nu men iphone jailbreaked... nu nog youtube en unlock activeren.
simfree en anysim werken bijde niet vanwege die nieuwe bootloader (komt uit de us sinds 2dagen)

iemand tips voor die youtube????
  #58  
Oud 29-11-07, 00:22
mitta mitta is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

je kan nog wel even wachten voor die unlock... Je kan beter supersim maken... Ga ik ook doen voor mijn tweede iphone, die komt uit week 46 dus heeft ook de nieuwe bootloader...

Sorry voor de spel fouten als die in mijn bericht zitten stuur het namelijk vanaf mijn eigen iphone
  #59  
Oud 29-11-07, 00:24
DonYannickova DonYannickova is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

supersim maken?
  #60  
Oud 29-11-07, 08:56
mitta mitta is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

dat zag ik voorbij komen op een paar forums.
tot nu toe werkt alleen dat nog, hopelijk komt de software hack snel uit...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 14:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 12:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 12:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 06:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.