//

verbinding maken met itunes store lukt niet

verbinding maken met itunes store lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb van alles al geprobeerd, maar sinds 1.5 dag last van het feit dat ik geen verbinding kan maken met itunes store. de letterlijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-10, 16:26
mijnnaamissaskia mijnnaamissaskia is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Unhappy verbinding maken met itunes store lukt niet

ik heb van alles al geprobeerd, maar sinds 1.5 dag last van het feit dat ik geen verbinding kan maken met itunes store. de letterlijke boodschap bovenin Itunes is "verbinding maken met Itunes store..." maar er gebeurt niets daarna. hij erkent Iphone wél, maar wederom blijft hij hangen bij het verbinden met Itunes. ik kan momenteel dus niet bijwerken of bestanden overzetten etc.
Ik heb firewall, antivirus en andere dingen al geprobeerd. iemand oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 18:32
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Gratis downloads die ik binnen wil halen, lukt ook opeens sinds gisteren niet meer. Ik heb trouwens een Mac.
  #3  
Oud 19-03-12, 10:25
lennartvandam lennartvandam is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnnaamissaskia Bekijk bericht
ik heb van alles al geprobeerd, maar sinds 1.5 dag last van het feit dat ik geen verbinding kan maken met itunes store. de letterlijke boodschap bovenin Itunes is "verbinding maken met Itunes store..." maar er gebeurt niets daarna. hij erkent Iphone wél, maar wederom blijft hij hangen bij het verbinden met Itunes. ik kan momenteel dus niet bijwerken of bestanden overzetten etc.
Ik heb firewall, antivirus en andere dingen al geprobeerd. iemand oplossing?

Same here, itunes opnieuw geinstaleerd en al, maar blijft hangen. wie heeft dit ook en weet een oplossing
  #4  
Oud 19-03-12, 20:07
mr-doonder mr-doonder is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Wat denk je?
Berichten: 1
Standaard

Yep, lukt mij ook niet. Gratis update van Google earth binnenhalen gaat niet. Geen verbinding met Itunes. Ligt vast aan Apple....wachten maar?
Reageren

Labels
bijwerken, store, verbinding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store Debra iTunes 14 16-09-11 22:26
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 23:22
Verbinding maken met iTunes store .... Murgen iTunes 1 24-08-10 13:41
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes beavers iTunes 28 04-06-09 18:23
Het lukt echt niet om verbinding te maken met: Mocha VNC Lite mathijs666 iPhone Apps 7 11-08-08 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.