Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store

Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik ooit mijn Itunes had geupdate, kan Itunes geen verbinding meer maken met de Itunes store . Dan staat er onder: Kijk of de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 2 September 2008, 15:06
» iPhone US 8GB [FW: 1.1.4]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 May 2008
Berichten: 4
Standaard Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store

Sinds ik ooit mijn Itunes had geupdate, kan Itunes geen verbinding meer maken met de Itunes store.
Dan staat er onder: Kijk of de netwerk verbinding actief is en probeer het opnieuw..


Ik had al vernomen dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door mijn Norton internet security..

Weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 2 September 2008, 15:08
Tijn1's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 4 November 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosskov Bekijk bericht
Sinds ik ooit mijn Itunes had geupdate, kan Itunes geen verbinding meer maken met de Itunes store.
Dan staat er onder: Kijk of de netwerk verbinding actief is en probeer het opnieuw..


Ik had al vernomen dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door mijn Norton internet security..

Weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden?
en heb je al je northon tijdelijk uitgeschakeld, je zou toch zeggen dat het dan moet werken!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 10 March 2010, 18:47
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 January 2010
Berichten: 1
Standaard Connecting met iTunes store

Sinds enkele dagen blijft de connection met iTunes store hangen op het feit:

' If iTunes doesn't open, click the iTunes application in your dock or Windows Task Bar'

Ook dat laatste biedt geen soelaas (zelfde melding)

Iemand nog een oplossing?
  #4  
Oud 14 March 2010, 14:13
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier hetzelfde probleem, maar het vreemde is dat m'n laptop wel verbinding maakt met de iTunes store, maar m'n desktop niet. Beide wireless aangesloten, en de laatste tijd geen wijzigingen doorgevoerd op beide pc's. Ook bij een uitgeschakelde firewall hetzelfde probleem....
  #5  
Oud 20 March 2010, 14:56
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 December 2008
Berichten: 3
Standaard

heb hetzelfde probleem... opnieuw installeren van itunes helpt niet
  #6  
Oud 28 March 2010, 10:33
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 March 2010
Berichten: 3
Standaard iTunes store

Heb ook dit probleem zit al twee dagen te zoeken maar kom er niet uit,wie kan mijn helpen om dit op te lossen

Laatst gewijzigd door jan thielking; 30 March 2010 om 15:41. Reden: Op het forum gezocht en de oplossing gevonden
  #7  
Oud 29 March 2010, 19:44
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 January 2010
Berichten: 54
Standaard

Ah, ik ben gelukkig niet de enige. Ik krijg ineens een tekst in het Spaans en de verbinding kan niet worden gemaakt.
Het lijkt misgegaan te zijn toen ik pas geleden een app probeerde te bekijken via een of andere site. De informatie van die app kon niet gevonden worden en sindsdien speelt dit probleem.

Ideen welkom.

Overigens kan ik me ook niet meer aanmelden in iTunes.
Geldt dit voor jullie ook?

Laatst gewijzigd door King1987; 29 March 2010 om 20:10. Reden: edit knop gebruiken
  #8  
Oud 29 March 2010, 21:47
WillyD's schermafbeelding
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 April 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard itunes foutmelding

Ik heb en 3GS en 3.13 op iphone zitten! Nu wil hem downgraden naar 3.1.2.Ik heb mijn shsh file kunnen achterhalen. Staat netjes onder een map umbrella. Ik heb de officiele versie 3.1.2 gedowload. Iphone in dfu gezet! Herstelmode aangeklikt ipsw software aangeklikt en dan na een tijdje krijg ik onderstaande melding.
iphone-software-update server is tijdelijk niet beschikbaar!
Ik kan me zo voorstellen dat het druk is op de server! Of heeft het daar niet mee te maken.

Groetjes, Willy
  #9  
Oud 30 March 2010, 19:00
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 January 2010
Berichten: 54
Standaard

Opgelost! (Althans: in mijn geval)

Dit vond ik op een forum en bij mij werkte het:

Citaat:
'after many, many attempts to solve this problem (PC)using suggestions from this and other forums, here's the very simple solution that worked:

Opened iTunes. Clicked on Preferences and under Parental Controls disabled access to the iTunes Store. I then checked the box to allow access to iTunes U.
When I tried loading the store this time, it sent me directly to iTunes U with no problem.
I then went back into Preferences and enabled access to everything and tries reloading the store.'
Gevonden via:
Apple - Support - Discussions - Can't Connect to the Itunes Store ...

Blij, blij, blij.
Succes!

Laatst gewijzigd door Kirann; 30 March 2010 om 19:03.
  #10  
Oud 30 March 2010, 20:37
WillyD's schermafbeelding
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 April 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard

Helaas dit helpt bij mij niet! Krijg nu de melding dat de
iphone iphone niet kan worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie
  #11  
Oud 7 September 2011, 22:22
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb altijd ingelogd met mijn mobileme-account(mailadres); bij nieuwe installaties van apps kan ik zonder problemen inloggen maar als ik bestaande apps probeer te updaten, zoekt hij onder een andere ID(mijn emailadres van mijn eigen internetprovider) en komt dan vervolgens met de melding dat er geen verbinding met Itunesstore gemaakt kan worden. Ik heb al geprobeerd voor beide accounts hetzelfde wachtwoord aan te maken en dat lukt wel maar bij het inloggen blijf ik genoemde melding krijgen, dus aan het wachtwoord ligt het niet. Helaas is het niet mogelijk een apple-id te verwijderen. Herkent iemand dit probleen c.q. is er een oplossing bekend?

B.v.d.!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store Debra iTunes 14 16 September 2011 21:26
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes dirk1947 iTunes 1 11 March 2011 15:31
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode seyour Unlock 1 18 February 2011 21:18
iphone kan geen verbinding maken met itunes gappykruft iTunes 1 18 June 2010 12:33
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda gckalf iTunes 3 3 April 2009 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.