iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/20550-itunes-geen-verbinding-maken-itunes-store.html)

bosskov 02-09-08 15:06

Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store
 
Sinds ik ooit mijn Itunes had geupdate, kan Itunes geen verbinding meer maken met de Itunes store.
Dan staat er onder: Kijk of de netwerk verbinding actief is en probeer het opnieuw..


Ik had al vernomen dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door mijn Norton internet security..

Weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden?

Tijn1 02-09-08 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bosskov (Bericht 182564)
Sinds ik ooit mijn Itunes had geupdate, kan Itunes geen verbinding meer maken met de Itunes store.
Dan staat er onder: Kijk of de netwerk verbinding actief is en probeer het opnieuw..


Ik had al vernomen dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door mijn Norton internet security..

Weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden?

en heb je al je northon tijdelijk uitgeschakeld, je zou toch zeggen dat het dan moet werken!

Jeroenktl 10-03-10 18:47

Connecting met iTunes store
 
Sinds enkele dagen blijft de connection met iTunes store hangen op het feit:

' If iTunes doesn't open, click the iTunes application in your dock or Windows Task Bar'

Ook dat laatste biedt geen soelaas (zelfde melding)

Iemand nog een oplossing?

Kirenesnaj 14-03-10 14:13

Hier hetzelfde probleem, maar het vreemde is dat m'n laptop wel verbinding maakt met de iTunes store, maar m'n desktop niet. Beide wireless aangesloten, en de laatste tijd geen wijzigingen doorgevoerd op beide pc's. Ook bij een uitgeschakelde firewall hetzelfde probleem....

reneetjuh 20-03-10 14:56

heb hetzelfde probleem... opnieuw installeren van itunes helpt niet :confused:

jan thielking 28-03-10 10:33

iTunes store
 
Heb ook dit probleem zit al twee dagen te zoeken maar kom er niet uit,wie kan mijn helpen om dit op te lossen

Kirann 29-03-10 19:44

Ah, ik ben gelukkig niet de enige. Ik krijg ineens een tekst in het Spaans en de verbinding kan niet worden gemaakt.
Het lijkt misgegaan te zijn toen ik pas geleden een app probeerde te bekijken via een of andere site. De informatie van die app kon niet gevonden worden en sindsdien speelt dit probleem.

Ideeën welkom. :)

Overigens kan ik me ook niet meer aanmelden in iTunes. :(
Geldt dit voor jullie ook?

WillyD 29-03-10 21:47

itunes foutmelding
 
Ik heb en 3GS en 3.13 op iphone zitten! Nu wil hem downgraden naar 3.1.2.Ik heb mijn shsh file kunnen achterhalen. Staat netjes onder een map umbrella. Ik heb de officiele versie 3.1.2 gedowload. Iphone in dfu gezet! Herstelmode aangeklikt ipsw software aangeklikt en dan na een tijdje krijg ik onderstaande melding.
iphone-software-update server is tijdelijk niet beschikbaar!
Ik kan me zo voorstellen dat het druk is op de server! Of heeft het daar niet mee te maken.

Groetjes, Willy

Kirann 30-03-10 19:00

Opgelost! (Althans: in mijn geval)

Dit vond ik op een forum en bij mij werkte het:

Citaat:

'after many, many attempts to solve this problem (PC)using suggestions from this and other forums, here's the very simple solution that worked:

Opened iTunes. Clicked on Preferences and under Parental Controls disabled access to the iTunes Store. I then checked the box to allow access to iTunes U.
When I tried loading the store this time, it sent me directly to iTunes U with no problem.
I then went back into Preferences and enabled access to everything and tries reloading the store.'
Gevonden via:
Apple - Support - Discussions - Can't Connect to the Itunes Store ...

Blij, blij, blij. :)
Succes!

WillyD 30-03-10 20:37

Helaas dit helpt bij mij niet! Krijg nu de melding dat de
iphone iphone niet kan worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie

eran 07-09-11 22:22

Ik heb altijd ingelogd met mijn mobileme-account(mailadres); bij nieuwe installaties van apps kan ik zonder problemen inloggen maar als ik bestaande apps probeer te updaten, zoekt hij onder een andere ID(mijn emailadres van mijn eigen internetprovider) en komt dan vervolgens met de melding dat er geen verbinding met Itunesstore gemaakt kan worden. Ik heb al geprobeerd voor beide accounts hetzelfde wachtwoord aan te maken en dat lukt wel maar bij het inloggen blijf ik genoemde melding krijgen, dus aan het wachtwoord ligt het niet. Helaas is het niet mogelijk een apple-id te verwijderen. Herkent iemand dit probleen c.q. is er een oplossing bekend?

B.v.d.!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.