iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste users, Door een onbedoelde update van men gejailbreaktei iphone 2G krijg ik nu de volgende foutmelding in itunes tunes kan geen verbinding met iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode
beste users,
Door een onbedoelde update van men gejailbreaktei iphone 2G krijg ik nu de volgende foutmelding in itunes tunes kan geen verbinding met iphone maken omdat deze is vergrendeld met een toegangscode. U moet de toegangscode in de iphone invoeren vooraleer u van itunes kan gebruik maken. De iphone is geconnecteerd en staat aan (ik denk DFU: zwarte scherm witte letters). Hij geeft om de drietal seconden een vibrerende functie. Wat moet ik nu doen? heb al verschillende dingen geprobeerd maar krijg gn connectie. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zwart scherm met witte letters en om de 3 sec. vibreren is zeker geen DFU.
Welke modus dit is weet ik niet.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda | gckalf | iTunes | 3 | 03-04-09 12:02 |
|
|