iphone kan geen verbinding maken met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik mijn unlockte iphone 3g 8gig aan mijn macbook (of andere pc) hang krijg ik de foutmelding "itunes kan geen verbinding maken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan geen verbinding maken met itunes
hallo,
als ik mijn unlockte iphone 3g 8gig aan mijn macbook (of andere pc) hang krijg ik de foutmelding "itunes kan geen verbinding maken met deze iphone, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xe8000022)" en doet dus vervolgens ook niets. ik heb al wat ge google't maar zie niet echt een oplossing heb alle app's die ik de laatste tijd heb gedownload al gewist zowel van cydia als van de app store. weet iemand wat ik kan doen? Laatst gewijzigd door gappykruft; 12-07-10 om 13:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die me kan helpen????
niemand die het zelfde probleem heeft (gehad)?? |
Labels |
0xe8000022, iphone, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda | gckalf | iTunes | 3 | 03-04-09 12:02 |
|
|