//

Probleem: Waar Reservekopie vinden in iTunes map?

Probleem: Waar Reservekopie vinden in iTunes map? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ging gisteren mijn iPhone opnieuw Jailbreaken omdat hij enorm langzaam werd. Ik heb dus eerst een reservekopie gemaakt etc. Toen ik hem opnieuw wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-10, 14:48
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard Probleem: Waar Reservekopie vinden in iTunes map?

Ik ging gisteren mijn iPhone opnieuw Jailbreaken omdat hij enorm langzaam werd. Ik heb dus eerst een reservekopie gemaakt etc. Toen ik hem opnieuw wilde Jailbreaken lukte het steeds niet, ik downloadde het programma LibUSB om de RecoveryLoop te voorkomen en toen deden m'n muis en toetsenbord het niet meer.

Ik heb dus m'n PC opnieuw moeten instaleren, iTunes dus ook. iTunes staat nog wel op mijn PC nu maar hij werkt niet meer omdat de pc opnieuw is geinstalleerd, ik heb iTunes ondertussen al opnieuw geinstaleerd maar de reservekopie staat daar natuurlijk niet op, ik Heb dus nog de map van iTunes in mijn oude Program Files map staan, kan ik daar dus ergens de reservekopie vinden en in mijn opnieuw geinstalleerde iTunes gebruiken?

Bedankt!

PS: Ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik kreeg alleen weinig nuttige resultaten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes reservekopie niet te vinden pleun iTunes 3 18-12-11 23:14
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up dixowan iTunes 0 20-05-10 02:24
TomTom: waar kan ik favorieten map vinden? truckdiver iPhone Navigatie 1 15-02-10 13:04
Windows: 64bits iTunes, waar te vinden. depl0y iTunes 5 15-02-08 10:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.