itunes reservekopie niet te vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ITunes maakt een reservekopie en een synchronisatie van mijn Iphone, maar deze zijn niet terug te vinden op mij pc. Weet iemand waar ze kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes reservekopie niet te vinden
ITunes maakt een reservekopie en een synchronisatie van mijn Iphone, maar deze zijn niet terug te vinden op mij pc.
Weet iemand waar ze kunnen staan ? In ieder geval niet bij Document en Settings. Daar staat alleen een map ITunes en deze is leeg.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt vast al in onze Wiki gekeken?
|
|||
|
|||
Yoo die wiki doet het niet, ik heb namelijk een reservekopie nodig van een paar dagen geleden, maar hij ziet in itunes alleen die van vandaag en vorig jaar en langer geleden(totaal stuk of 6)
HELP!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone niet te vinden in iTunes | reeborre | iTunes | 5 | 02-02-11 21:20 |
Video: Video niet te vinden in itunes? | yoyonet | Muziek, foto & video | 0 | 08-09-10 20:31 |
Windows: Probleem: Waar Reservekopie vinden in iTunes map? | Semmm | iTunes | 0 | 18-06-10 14:48 |
HELP!! kan geen juiste reservekopie vinden | Animal | iPhone algemeen | 1 | 14-02-10 18:38 |
Itunes pakt reservekopie niet op, help AUB | Boris1991 | iTunes | 1 | 05-10-09 22:22 |
|
|