//

Kan geen sessie starten met de Iphone (4)

Kan geen sessie starten met de Iphone (4) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, zit met een probleem, ok vanochtend deed m'n iphone al raar bij het sync'en. Ik had dus wat nieuwe muziek, wou het sychroniseren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-11, 19:38
farhaa farhaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 19
Standaard Kan geen sessie starten met de Iphone (4)

Hey iedereen,

zit met een probleem, ok vanochtend deed m'n iphone al raar bij het sync'en. Ik had dus wat nieuwe muziek, wou het sychroniseren, maar het lukte niet. En ineens was alle muziek vanochtend. Ik denk oke, als ik vanavond thuis kom. Kijk ik wel verder. Kom ik thuis, sluit ik het aan. En zegt itunes dat ik m'n moet herstellen. Ok ik doe dat.

En nu wil ik een reservekopie terugzetten ivm met alle contacten, maar tevergeefs. Elke keer als ik dat doe krijg ik de melding: het terugzetten van de reserviekopie is mislukt omdat er geen sessie kan worden gestart met de iphone. Wie kan mij helpen?

Oh ja, ik heb een iphone 4 16 gig wit. En hij is non jailbreak.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-11, 23:58
farhaa farhaa is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 19
Standaard

iemand nog een idee? had weer nieuwe muziek,wou weer sychroniseren en toen deed ie het weer niet, ik weet niet meer hoe ik de reservekopie erop heb gezet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart Floris_k Jailbreak 0 09-01-11 11:52
Windows: Kan geen sessie gestart worden met Iphone Paraprozac iTunes 6 10-12-10 13:56
er kan geen sessie met de iphone worden gestart Guest-20191103144301 iPhone algemeen 2 13-11-10 10:34
iTunes kan geen sessie starten met iPhone Jpeters iTunes 3 07-10-10 17:01
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten Twananas iTunes 0 01-07-10 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.