er kan geen sessie met de iphone worden gestart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil mijn reservekopie terugzetten, maar krijg deze foutmelding: error.png hoe los ik dit op? alvast bedankt! MVG Tom...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
RE: er kan geen sessie met de iphone worden gestart
Hoi Tom mischien helpt dit:
Dus 4.0.2 kwam naar buiten en ik kon het niet installeren (van mijn laptop) want ik kon geen back-up, dus ik ben geïrriteerd en bedacht de oplossing. Ten eerste, verwijder je oude backup. (U kunt dit handmatig doen via de ~ / Library / Application Support / MobileSync / Backup-directory, of u kunt het doen vanuit iTunes, geloof ik.) Het is waarschijnlijk het beste om een kopie van dit te houden, voor het geval. Verwijder alle bestanden van de twee mappen ~ / Library / Lockdown en / var / db / Lockdown. (Ga uit van iTunes eerste.) De volgende back-up moet (hopelijk) slagen. powered by MVG Donovan check adners deze link: http://discussions.apple.com/message...ageID=12082373 |
|
|||
|
|||
hoi donovan!
|
Labels |
iphone, itunes, probleem, sessie, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart | Floris_k | Jailbreak | 0 | 09-01-11 12:52 |
er kan geen sessie worden gestart??? | koenwouterse | iPhone algemeen | 0 | 27-12-10 19:57 |
Windows: Kan geen sessie gestart worden met Iphone | Paraprozac | iTunes | 6 | 10-12-10 14:56 |
iTunes kan geen sessie starten met iPhone | Jpeters | iTunes | 3 | 07-10-10 18:01 |
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? | krishant | iTunes | 4 | 10-01-09 01:06 |
|
|