//

Batterij is toch zo snel leeg!

Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dat ook dat de batterij toch zo snel leeg is ? Moet hem echt elke nacht aan de oplader leggen om een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-07, 17:24
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard Batterij is toch zo snel leeg!

Hebben jullie dat ook dat de batterij toch zo snel leeg is ? Moet hem echt elke nacht aan de oplader leggen om een beetje behoorlijk te kunnen bellen/mailen/internetten! (Heb de simlockvrije 1.0.2. versie).

Wie wil hier op reageren?
M.Herk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-07, 17:32
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

gooi de ssh functie van de telefoon af, die blijkt energie te vreten. je kan hem er altijd weer opzetten als je iets in je telefoon wilt wijzigen.
had hetzelfde probleem en heb gisterenavond ssh via independence weer van de telefoon gehaald. waar ik gisteren rond deze tijd al bijna in het rood had gezeten met de batterij is hij vandaag nog nauwelijks leeg. gigantisch verschil dus.
  #3  
Oud 02-11-07, 17:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je kan ook services van de installer app downloaden en ssh gewoon uitzetten en aanzetten.
  #4  
Oud 02-11-07, 17:54
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

mag je dan met de laatste nieuwe iNdependence zomaar SSH deinstalleren? ik krijg namelijk volgende waarschuwing.
Ik gebruik liever niet services omdat dit -bij mij- niet 100% werkt (de aan/uit knopjes komen niet steeds overeen met de eigenlijke status van edge/Wi-Fi/SSH)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg screenshot_01.jpg‎ (83,3 KB, 99x gelezen)
  #5  
Oud 21-11-07, 23:58
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasperberg Bekijk bericht
Mijn batterij gaat ook zo onwijs kort me ongeveer 5 uur met alleen muziek luisteren fia oordoppen op laag niveau en geen van de onderstaande dingen aan dus geen : Wi-Fi,EDGE,SSH,Bluetooth Dus wie weet hier nog wat op en ik ben de wanhoop nabij en anders zit er niks anders op dan hem proberen te verkopen
Laat hem eens goed leeg lopen tot hij in het rood staat, en laad hem dan weer op, dat hielp bij mij namelijk!
  #6  
Oud 07-02-08, 23:23
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Wat bij mij goed helpt is om hem op te laden via de meegeleverde amerikaanse batterij adapter,het stukje waar de 2 pinnen zitten kun je verwijderen en dan zul je zien dat er een uitgang is in de vorm van een acht(zo'n stekker die ze bij playstations en dergelijke leveren)die steek je erin en zo het is wel niet zeer estetisch maar het werkt wel!
Hier enkele Pics:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg transfo-iphone-3.jpg‎ (14,1 KB, 406x gelezen)
Bestandstype: jpg transfo-iphone-5.jpg‎ (11,6 KB, 497x gelezen)
  #7  
Oud 12-03-08, 01:50
Fred. Fred. is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: BE
Berichten: 26
Standaard

Ik heb nu enkele dagen 1.1.4 geinstalleerd en mijn batterij gaat opmerkelijk minder lang mee dan met 1.1.3
Met 1.1.3 kwam ik 2dagen toe met mijn batterij, en met 1.1.4 nog maar 1 dag.
ik had op beide dezelfde dingen draaien.
  #8  
Oud 13-03-08, 17:06
nielsvanrenselaar nielsvanrenselaar is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 24
Standaard

Gebruiken jullie het ding nog steeds als speelgoed, en is het scherm meer actief dan standby? Ik heb vandaag 10 telefoon gesprekken gevoerd, varierend van 5 tot 10 minuten. Wi-Fi staat de hele dag aan en een stuk of 10 sms-jes gestuurd. Lees dus gewoon mailtjes en heb een minuutje of 20 iSolitaire gespeeld... Er is net een streepje weg bij de batterij (vannacht opgeladen).

iPhone 16GB uit de UK, 1.1.4
  #9  
Oud 13-03-08, 17:09
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Mijn batterij gaat met firmware 1.1.4 minimaal 2 dagen mee en ik bel best wel veel moet ik zeggen. Gemiddeld toch wel 20-25 gesprekken per dag.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #10  
Oud 14-03-08, 22:10
199724 199724 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Hebben de mensen die geen problemen EDGE (GPRS) aan of uit? Er wordt gespeculeerd over een bug die de oorzaak kan zijn. Mijn toestel met alles uit behalve EDGE gaat ongeveer 9 uur mee op standby. Op 1 telefoontje van 5 minuten na. Dat is dus fw 1.1.4. met alles uit behalve EDGE/GPRS.


P.S. Ik heb ook al een clean install gedaan en altijd zibri 2.5c gebruikt (3 keer). Met 1.1.3 had ik dit probleem niet.
  #11  
Oud 14-03-08, 22:29
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Normaal heb ik Wi-Fi en EDGE uitstaan. Batterij gaat dan toch echt wel enkele dagen mee. Had hiervoor een HTC S710 en die moest ik vaker aan de oplader leggen. Dus voor mij is het al een hele vooruitgang.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #12  
Oud 14-03-08, 22:40
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Zet je display eens een stuk zachter, die kan wel 50% terug zonder dat je er last van hebt. Dat scheelt een hele hoop.

afz. Ptje
  #13  
Oud 15-03-08, 00:33
199724 199724 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Display staat op de default 50% naar 0 terugbrengen is geen gezicht.Ik denk dat ik maar weer terug ga naar 1.1.3 Ik heb 1.1.4 nu 3 keer geinstalleerd en het blijft een ramp. EDGE krijg ik maar niet uit helaas, hij schiet steeds weer aan om een of andere reden. Ik hoop dat er snel een 1.1.5 uitkomt. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar ik zie ook dat niet iedereen dit probleem heeft. Mijne was oorspronkelijk een 1.1.2 overigens.
  #14  
Oud 15-03-08, 01:28
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Wat ik begrepen heb kost data roaming ook erg veel batterij...In onderstaande link is dezelfde discussie en worden ook een aantal oplssingen aangedragen om de duur te verlengen.
https://forum.iculture.nl/f14/i...verlengen.html
  #15  
Oud 17-03-08, 23:46
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Je moet het aanvaarden dat de batterij snel leeg is, dit is geen simpele Nokia hé: wat een gigantisch scherm, Wi-Fi, EDGE, iPod, GSM, ....
De mijne houdt het zo'n 2 dagen uit met Wi-Fi altijd aan (als ik mij wat inhoudt met installer.app deze slokt wel wat energie!) en af en toe eens surf op safari. Hé, daar is hij dan ook voor gemaakt!!
Dus stop met zagen, aanvaard het en je moet toch syncen en dan laadt hij toch op.
  #16  
Oud 20-03-08, 03:48
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

van bellen raakt je batterij ook snel leeg..

verder mijn iphone gaat 3 tot 4 dagen mee als ik hem alleen gebruik met af entoe bellen en gemiddeld 4/5 uur muziek luisteren per dag...

met internet en alle gedoe.. 2 dagen...
  #17  
Oud 22-03-08, 23:06
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Heb voor het eerst (en dat kostte een hoop zelfbeheersing ) m'n iPhone 4 dagen lang bijna alleen maar als telefoon gebruikt. Niet heel veel gebeld, maar ook niet heel weinig, af en toe een programma er op gezet, maar daarna Wi-Fi meteen weer uit (en de paar keer dat ik SSH gebruikte daarna ook meteen weer uitgezet).

Resultaat was na 4 dagen (= 4x 24 uur) nog 52% lading. Toen even stevig bezig geweest (o.a. iZoo gespeeld met Wi-Fi actief) en een klein uur later de melding dat ik op 20% zit.

Kortom, als je een iPhone met een 'gewone' GSM vergelijkt lijkt de batterij het zelfs nog langer uit te houden, (tussen de 5 en de 8 dagen?) gebruik je 'm intensief voor andere dingen dan is-tie natuurlijk veel sneller leeg.

Dit alles is trouwens op 1.1.3 Nog geen ervaring op 1.1.4, zal dat binnenkort ook eens proberen.
  #18  
Oud 10-04-08, 16:23
iphoner32 iphoner32 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vedzo Bekijk bericht
Bij mij is het uitzetten van ssh een ramp. Geen enkel programma zoals services, boss prefs, .. doet het bij. Ik moet telkens weer mijn PIN ingeven en mijn iPhone slaagt de instellingen nooit op. Is er een oplossing, want met dit energieverbruik wordt ik zot!!!!
Als je SSH niet gebruikt, kan je het ook evengoed verwijderen... (bij installer)
  #19  
Oud 09-09-08, 13:47
vedzo's schermafbeelding
vedzo vedzo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard batterij

Hoi.. ik heb een iPhone van de 1ste gen. FW 1.1.4 In het begin ging mijn batterij makkelijk 3dagen mee en nu gaat ie plots nog net geen dag meer mee.. Ik ben radeloos. Ik heb mijn iPhone al eens terug restored en unlocked enzo maar nog steeds hetzelfde probleem. Weet iemand raad want zo is het verre van leuk!
  #20  
Oud 02-06-09, 01:09
Pantysniffer Pantysniffer is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Als ik mijn iPhone 's nachts oplaadt, kan ik hem vervolgens anderhalve dag gebruiken. Wat doe ik in deze 1,5 dag er dan op: Redelijk wat smsen, af en toe bellen. Voor de rest per dag ongeveer een half uur surfen en wel redelijk vaak me mail bekijken. Voor de rest half uurtje muziek luisteren.

Maar moet hem eigenlijk wel aan het einde van elke dag opladen, anders is hij de dag daarna middenop de dag ineens op..
Reageren

Labels
batterij, batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 17:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 12:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 14:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 08:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.