er kan geen sessie worden gestart??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone kan geen reserve kopie meer maken omdat 'er geen sessie met de iphone kan worden gestart. Vervolgens krijg ik dat hij niet kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
er kan geen sessie worden gestart???
Mijn iphone kan geen reserve kopie meer maken omdat 'er geen sessie met de iphone kan worden gestart. Vervolgens krijg ik dat hij niet kan synchroniseren omdat er al een andere synchronisatie sessie bezig is...
Maar naar mijn weten niet. Ik heb hem al herstart. Wie weet wat ik hieraan kan doen. Herstellen doet hij ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatiesessie kan niet worden gestart | Matt Trakker 82 | iPhone algemeen | 4 | 28-11-12 10:59 |
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart | Floris_k | Jailbreak | 0 | 09-01-11 12:52 |
Windows: Kan geen sessie gestart worden met Iphone | Paraprozac | iTunes | 6 | 10-12-10 14:56 |
er kan geen sessie met de iphone worden gestart | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 11:34 |
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? | krishant | iTunes | 4 | 10-01-09 01:06 |
|
|