iPhone 3G Vibrate issue discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhoners, Sinds enkele dagen werkt de trilfunctie van mijn 1 jaar oude iPhone 3G niet meer, wat zeer irritant is. Gezien ik meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G Vibrate issue
Hallo mede iPhoners,
Sinds enkele dagen werkt de trilfunctie van mijn 1 jaar oude iPhone 3G niet meer, wat zeer irritant is. Gezien ik meer dan de helft van mijn oproepen mis. Ik heb alle topics over dergelijke problemen gelezen, maar geen oplossing op mijn maat. Ik heb het programma iBrate gedownload en de trilfunctie werkt niet, tenzij ik met mijn iPhone schud. Dan schiet de trilmotor in werking. Als ik dan nogmaals iBrate opstart, is werkt het opnieuw niet meer. Tenzij ik er een tik op geef of er mee schud. Een harde klap op de achterkant werkt, maar enkel voor 1 keer. Wie kan mij helpen? Ik heb nog geen restore gedaan, maar vermoed dat het dus een hardware matig probleem is? Kan ik dit zelf herstellen? Ben een beetje bang om mijn iPhone volledig te vern**ken of hoeveel zal het mij kosten om dit te laten herstellen? Ik woon in België Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icon label alignment issue | Klavertje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-08-10 18:58 |
Batterij issue | totalition | iPhone algemeen | 6 | 19-03-10 19:45 |
Iphone met onbekende issue | wtfwtfwtfwtf | iPhone algemeen | 14 | 05-09-09 15:15 |
Verzekerings issue?? | jorisposma | Archief | 1 | 28-06-09 10:59 |
Voicemail SMS -> geen baseband issue | matthijst | iPhone algemeen | 1 | 10-11-07 20:47 |
|
|