Batterij issue discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een dikke maand m'n iphone kwijt geweest te zijn wegens defect heb k m dinsdag weer binnengekregen. Ik had een 16gb 3g en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij issue
Na een dikke maand m'n iphone kwijt geweest te zijn wegens defect heb k m dinsdag weer binnengekregen. Ik had een 16gb 3g en heb daar een 16gb 3gs(!) voor teruggekregen Ik heb deze al gesynced met itunes en al, enkel heb ik het idee dat mijn batterij vrij snel leegloopt t.o.v mijn oude 3g model? Ja ik heb m al helemaal opgeladen en helemaal leeg laten lopen, ook staat Wi-Fi en locatie voorzieningen uit maar nadat k er een uurtje op heb zitten spelen zit ik al tegen de 60/70% terwijl ik bij mn ouwe tel nog op 85/90% ong zat. Goed toegeven m'n 3g bleef lang rond de 80/90% bleef schommelen om dan vervolgens snel van % af te nemen dus zal mn huidige tel accurater zijn met de weergave, maar toch heb ik het idee dat mn 3gs sneller leegloopt. Zeker als je nagaat dat deze een langere batterijduur zou moeten hebben tov zijn voorganger.
is dit een bekend probleem? ik heb firmware 3.1.2 mss dat het wat uitmaakt. geen jailbraik overigens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is volgens mij algemeen bekend dat de batterij korter mee gaat. (ff zoekfunctie gebruiken?) Maar dan alsnog! Je hebt een 3gs ipv 3g gekregen. Dan mag je sowieso al in je handjes knijpen!!!
|
|
|||
|
|||
sowieso.
waarom is bekend dat de batterij korter meegaat? Deze zou toch langer meegaan dan de 3g? |
|
||||
|
||||
Heb je misschien een backup terug gezet? Dat kan ook het probleem zijn.
|
|
|||
|
|||
ja heb ik gedaan. Hoe kan ik dit dan oplossen zonder m helemaal opnieuw te moeten instellen?
|
|
|||
|
|||
Ben nog steeds benieuwd wat de oplossing is voor dit "probleem"
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G Vibrate issue | vamos | iPhone algemeen | 0 | 27-12-10 22:56 |
Icon label alignment issue | Klavertje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-08-10 18:58 |
Iphone met onbekende issue | wtfwtfwtfwtf | iPhone algemeen | 14 | 05-09-09 15:15 |
Verzekerings issue?? | jorisposma | Archief | 1 | 28-06-09 10:59 |
Voicemail SMS -> geen baseband issue | matthijst | iPhone algemeen | 1 | 10-11-07 20:47 |
|
|