Jij bent overgegaan op iOS7.0.2 met je iPad2. Wat is je advies, ook overgaan? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik twijfel of ik met mijn iPad2 16gb, op iOS6 moet blijven of overgaan naar iOS7. Op dit moment werkt de iPad2 geweldig ! Graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jij bent overgegaan op iOS7.0.2 met je iPad2. Wat is je advies, ook overgaan?
Ik twijfel of ik met mijn iPad2 16gb, op iOS6 moet blijven of overgaan naar iOS7. Op dit moment werkt de iPad2 geweldig !
Graag de ervaringen van diegene die wél zijn overgegaan. Het gaat mij niet om smaak en voorkeuren m.b.t. iOS7 versus iOS6 of meer/minder functionaliteit. Maar blijft de iPad2 gewoon goed werken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt iOS 7 prima!
Ik merk geen traagheid, wel vermoed ik dat de batterij iets sneller leeg is. Maar niet schokkend veel sneller. |
|
||||
|
||||
Tja, ik persoonlijk weet zo langzamerhand niet meer waar het aan kan liggen. Ik heb een meer dan 2 jaar oude iPad 2 en ik herken de hier genoemde " problemen" met iOS 7 echt niet of nauwelijks. Geen Wi-Fi problemen, en de batterij krijg ik nog steeds niet leeg. Af en toe denk ik wel eens dat mensen zo bang zijn om gegevens te verliezen dat ze nergens toe bereid zijn om zo een probleem op te lossen. Netwerk vergeten en opnieuw je wachtwoord moeten invullen is vaak al een probleem ,opnieuw inloggen in de Store, herstellen en een backup terugzetten of eens geen backup terug zetten en ga zo maar door. Prima hoor moet iedereen ook zelf weten maar ik heb zo wel eens een paar dingetjes opgelost, en geloof me ik heb ook dingen die ik graag wil bewaren maar dat doe ik dan gewoon op een andere manier. Ik vind alles alleen willen bewaren op mijn iPad gewoon een heel slecht idee. Verder heb ik hier nog 3 apps die nog wel een update kunnen gebruiken voor iOS 7, twee sluiten zichzelf af en nummer 3 doet helemaal niks meer, dus ik wacht nog maar even af.
Zo zie je dus maar, heb gewoon een iPad 2 en ken dus niet de problemen van al die mensen met een nieuwer device. |
|
|||
|
|||
Hier op de Ipad 2 geen enkel probleem, niet schokkerig noch battery drain.
|
|
|||
|
|||
I pad 2 werkt goed op iOS 7, alleen gaat de batterij 2 x zo snel leeg
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPad 4 maar toch wil ik terug gaan naar iOS 6. Alles was daar ook duidelijker.
|
|
||||
|
||||
Jou iPad 2 gaat dus 2x zo snel leeg en die van mijn iPad niet. Zo zie je maar, de ene iPad 2 is de andere niet. Msim neemt het risico dus wel of niet.....blijf er bij dat er toch meer dingen aan de hand kunnen zijn, zoals bepaalde instellingen, bepaalde apps enz. Maar dat is mijn mening.....
Laatst gewijzigd door TouchMe; 12-10-13 om 11:37. |
|
|||
|
|||
Hier geen enkel probleem,het probleem wat ik met het geluid had heb ik opgelost. Mijn batterij gaat door de update niet sneller leeg. Het enigste wat een probleem zou kunnen zijn, dat het wat geheugen kost.Zelf vind ik het erop vooruit gegaan. Wat een Backup betreft,belangrijke gegevens kan je ergens anders opslaan. Iets wat ik altijd doe idem met de pc. Succes!
|
|
||||
|
||||
NEE, de grootste ramp....
ik moet telkens overal inloggen als ik een website wil gebruiken. Laatst gewijzigd door edbe; 12-10-13 om 18:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier blijf ik,zo ook bij meerdere sites gewoon ingelogd. Wie weet is er iemand die weet waar dit aan ligt |
|
||||
|
||||
lijkt mij wel erg sterk dat het alle site's zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle ? Al degene waar jij een account op hebt bedoel je. Bank 1, Bank 2.....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2013 om 19:18 ---------- Wat heb je bij Instellingen/Safari allemaal aan staan of juist niet ? |
|
|||
|
|||
Problemen overstap naar IOS 7.0.2. met IPad 2
Afgelopen week IOS 7.0.2. geinstalleerd. Tekstverwerking is zeeer traag geworden. Je tikt iets in op het toetsenbord, 30 seconden later verschijnt dit op je scherm. Letters worden soms foutief weergegeven, soms ook weer niet. Gevolg: met mijn IPad is nauwelijks nog te werken, mailen kan hierdoor nog nauwelijks, bankapp niet goed bruikbaar meer etc. Spijt dat ik ben overgestapt. Heeft iemand een ervaringstip hoe dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dag voor de snelle reactie! Is blijkbaar heel simpel, je moet het maar net weten. IPad werkt inmiddels weer met normale snelheid.
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPad 2 werkt het geweldig, ik heb zelfs het gevoel dat mijn batterij langer meegaat dan IOS 6.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet doen. Sommige aps komen nog elke dag met aanpassingen laat dat eerst maar uitbalanceren. Mijn ipad is trager geworden en ik kan geen pdf files meer in de boekenkast zetten. Wellicht doe ik iets fout, ik ben nog aan het zoeken maar ik ben niet blij met os 7
|
|
|||
|
|||
Werkt ook prima op mijn ipad 2
|
|
|||
|
|||
Inmiddels ben ik overgegaan op iOS7 en ik ben bijzonder tevreden.
De ipad2 werkt soepel en snel. Geen enkel probleem met app's. Dank voor alle reacties. |
Labels |
ios7, ipad2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat gebeurt er met iOS7b6 na de officiële release van iOS7? | apeka | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 09-09-13 11:48 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
DVD collectie op iPad2, Hoe en met wat? | Keuning | iPad algemeen | 8 | 09-11-11 17:55 |
Wat is jullie advies!? | NickNL | Archief | 13 | 25-12-07 16:30 |
|
|