iPad Air 4G/LTE importeren New York discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aankomende weekend ga ik richting New York. Ik hoop dat ik daar een iPad air kan kopen. Nu vroeg ik me af of ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air 4G/LTE importeren New York
Aankomende weekend ga ik richting New York. Ik hoop dat ik daar een iPad air kan kopen. Nu vroeg ik me af of ik nog rekening moet houden als ik een 4G model neem. Ik weet dat je bij de Iphone 5s rekening moet houden dat het een T-mobile versie is. Ik vroeg me af of dit ook het geval is bij de ipad, of dat het daar niet uit maakt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mij broer gaat binnenkort ook naar New York en hij zou een ipad meebrengen voor mij. Nu vroeg ik mij af of hij hier problemen mee kan krijgen bij de douane en of hij nog met iets anders rekening moet houden...
|
|
|||
|
|||
Is het niet handig om hier gewoon een nieuw topic voor te starten? Het heeft weinig met de oorspronkelijke vraag te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Exuses hoor, ik wou er gwn geen speciaal topic voor openen... Wist niet dat dit zo'n ramp was
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Mini 16gb LTE of 32Gb Wi-Fi | ibert | iPad algemeen | 3 | 19-11-12 22:49 |
Ipad duitsland LTE vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 5 | 08-03-12 20:36 |
|
|