Taalwijziging discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via instellingen heb ik de iPad gewijzigd naar het Frans. Daarna heb ik het teruggezet naar Nederlands. Alleen alle teksten bij de app van Dropbox ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Taalwijziging
Via instellingen heb ik de iPad gewijzigd naar het Frans. Daarna heb ik het teruggezet naar Nederlands. Alleen alle teksten bij de app van Dropbox blijven in het Frans. Wie weet hoe ik dat kan wijzigen naar Nederlands?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad toen in Duitsland een App downloadde. Heb in Nederland die Apps weggegooid en volgens uit de cloud dezelfde weer opgehaald, toen was alles weer in een echter taal...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kennelijk is humor niet aan jou besteed... Of niet aan mij...
Ik ben elke dag, bijna de hele dag met Duits bezig. Spreek het vloeiend. Verdien er mijn brood mee. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een échte oplossing?
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit als de taal nu in het Nederlands staat.
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan. Geen resultaat. Dropbox nog in het Frans. Maar ik denk dat het probleem is dat Dropbox niet in het Nederlands bestaat, maar in het Engels!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukt. Bedankt voor het meedenken.
|
|
|||
|
|||
Goed zo. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|