ipad inhoud wissen loopt vast discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een gebruikte Ipad 2 gekocht. Ik dacht m even op te schonen door inhoud en instellingen te wissen......nu loopt het wieltje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad inhoud wissen loopt vast
Hoi allemaal,
Ik heb een gebruikte Ipad 2 gekocht. Ik dacht m even op te schonen door inhoud en instellingen te wissen......nu loopt het wieltje al vanaf 23u gisteravond? Is dit normaal? Begin me een beetje zorgen te maken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er op die iPad een jailbreak staat is dat heel normaal. Voer een harde reset uit en probeer het toestel te herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een harde reset
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2013 om 08:29 ---------- Ohw sorry, onder het vraagtekentje ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2013 om 08:37 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2013 om 08:38 ---------- Er staan nog heel veel foto's op van oude eigenaar, ik krijg ze niet verwijdert? Nog een tip?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blijft jailbreak er dan wel op staan?
|
|
|||
|
|||
Nee, die is dan definitief weg. Als je de jailbreak wil behouden kan je Semi Restore proberen. Soms werkt dit, soms niet:
Semi-Restore for iOS 5.0-6.1.2 Op het forum staan verschillende topics over Semi Restore. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 loopt vast | kokkie44 | Jailbreak | 6 | 31-05-12 23:36 |
iPhone: Na inhoud te wissen vast in emergency call mode | Phille023 | Jailbreak | 1 | 24-12-10 10:12 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPad mail loopt vast | chaoska | iPad algemeen | 3 | 20-06-10 14:11 |
iPhone verkocht > instellingen en inhoud wissen | awdehaan | iPhone algemeen | 3 | 03-06-09 22:43 |
|
|