iPad mail loopt vast discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gister een attachment geopend op de iPad die ik mezelf gestuurd heb maar nu krijg ik alleen die attchment nog maar te zien als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mail loopt vast
Heb gister een attachment geopend op de iPad die ik mezelf gestuurd heb maar nu krijg ik alleen die attchment nog maar te zien als ik mail open. Geen enkele optie te zien om daar uit te komen. Iemand een idee om dit te verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aahh dit geloof je niet.
Heb deze post nog geen minuut gepost en ik open mail weer en alles doet het ineens weer. Nou niet helemaa uit zichzelf. Ik heb lang op het icoon van mail gedrukt zodat ze gaan wiebelen. Daarna weer op de home knop. Toen deed alles het weer. Nice. |
|
||||
|
||||
Mail killen door de powerknop ingedrukt te houden tot de rode slider tevoorschijn komt, daarna de Home button ingedrukt houden tot Mail afsluit.
|
|||
|
|||
ah die kende ik nog niet. Dank iMario.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app loopt steeds vast | DameInKwestie | iPhone Apps | 1 | 02-06-11 12:27 |
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes | zorphion | iPad algemeen | 0 | 01-09-10 18:12 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Iphone loopt vast / scherm bevriest op e-mail | laauw | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 12:31 |
Windows: tabblad Progamma's loopt vast bij Ipad sync | psvu2 | iTunes | 0 | 16-05-10 01:33 |
|
|