Ipad converter discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand een goede converter waarmee ik iso's en avi bestanden naar iPad formaat kan omzetten? Het liefst wil ik er niet voor betalen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad converter
Hallo,
Weet iemand een goede converter waarmee ik iso's en avi bestanden naar iPad formaat kan omzetten? Het liefst wil ik er niet voor betalen. De films moeten wel van een dergelijk/goede kwaliteit zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik daar op Mac zelf Videora voor, vind dat een fijn programma. Apple TV formaat als export kiezen en hij zet het voor je om en voegt het toe in iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HD kwaliteit?
Al getest op iPad ? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk bedoelde je eerder deze : http://www.videora.com/en-us/Converter/iPad/
|
|||
|
|||
Citaat:
Goede tip.... net de eerste film overgezet. THX. al verschillende converters geprobeerd. dit is de eerste die gratis hele films over zet
|
||||
|
||||
Handbreak. Google maar even. Een .fr site. Ergens op dit forum ook en handleiding voor te vinden. Werkt perfect en makkelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik zal het proberen.
mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad converter for mac or windows | rbn | iPad algemeen | 17 | 17-12-10 12:37 |
handbrake ipad converter | played | iPad algemeen | 0 | 11-11-10 16:42 |
m4r converter | cheminez | Ringtones en Wallpapers | 11 | 01-07-09 19:56 |
Converter op 1.1.4 | melchior | iPhone algemeen | 1 | 04-03-08 20:50 |
|
|