//

Bestanden delen en bewerken

Bestanden delen en bewerken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit zelf ook met dit vraagstuk en ook ik wacht met smart op Microsoft Office for iPad, omdat ik op mijn iMac ook Microsoft Office ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-12-12, 15:17
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Zit zelf ook met dit vraagstuk en ook ik wacht met smart op Microsoft Office for iPad, omdat ik op mijn iMac ook Microsoft Office gebruik.

Wat ik een nadeel aan CloudOn (in combinatie met Dropbox) vind is dat ik alle documenten, die ik verspreid heb in vele mappen op mijn iMac, dan eerst naar Dropbox moet slepen. Ik wil op mijn iPad het overzicht hebben van mijn mappen zoals op mijn iMac en kunnen openen wanneer nodig.

Pages zou ik best nog willen proberen, maar ik vraag mij af of dat wel aan mijn wensen voldoet. Kan ik met Pages op mijn iPad toegang krijgen tot een document op mijn iMac, die bewerken en opslaan, waarna die in de juiste map op mijn iMac aangepast is opgeslagen?

Of werkt Documents To Go daar ook goed voor?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-12-12, 15:29
hmroep hmroep is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Office documenten (Excel)

Bewerken van office (Excel) documenten op de iPad blijft behelpen. Ik heb echt alles geprobeerd! QuickOffice en Smart Office 2 komen in de buurt. Maar bewerken van ingewikkelde sheets is niet éénvoudig. Gelukkig lijkt het er op dat Microsoft in januari/februari toch echt met een Office App voor de iPad komt. Ik ben vreselijk benieuwd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
JScript bestanden bewerken wieke Jailbreak apps en thema's 7 12-08-10 19:26
bladeren tussen xls bestanden en bewerken ervan bartman Desktop-applicaties 4 22-09-09 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.