JScript bestanden bewerken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig met het aanpassen van de lockscreen van mijn iPhone en heb hiervoor verschillende thema's gedownload. Om hierin dingen te wijzigen zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JScript bestanden bewerken
Ik ben bezig met het aanpassen van de lockscreen van mijn iPhone en heb hiervoor verschillende thema's gedownload. Om hierin dingen te wijzigen zou ik het JScript moeten kunnen bewerken (bijv. settings). Nu is mijn probleem dat ik die scripts niet kan openen. Niet op mijn eigen laptop en ook niet op andere pc's. Moet ik hiervoor een speciaal programma hebben? Of weet iemand een andere manier??
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Notepad2 downloaden
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doe je toch iets niet goed
Rechts klikken op het bestand en openen met kiezen, is deze er niet dan gewoon voor openen kiezen en verwijzen naar de notepad2.exe |
|
|||
|
|||
Ik kan alleen op open klikken en dan gebeurt er niets. Dus niet 'openen met'. En de 2e optie werkt ook niet :-(
|
|
|||
|
|||
Iemand anders??
|
|
||||
|
||||
Je zou ook nog Crimson Editor kunnen proberen, te vinden op Homepage of Crimson Editor. Als deze ook niet werkt zal je eerst het probleem bij je zelf moeten gaan zoeken, beide programma's zijn namelijk uitermate geschikt om .js en soortgelijke bestanden mee te bewerken.
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook gaan naar eigenschappen en dan zie je daar staan met welk proggie ie em wil openen, klik op wijzigen en zoek notepad in windows
en dan openen. Of je upload em hier ff en kijk ik voor je. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden delen en bewerken | played | iPad algemeen | 21 | 22-12-12 16:29 |
|
|