BiteSMS crash discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen leden, Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb de laatste versie van BiteSMS geïnstalleerd, maar zodra ik BiteSMS start met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BiteSMS crash
Goedemorgen leden,
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb de laatste versie van BiteSMS geïnstalleerd, maar zodra ik BiteSMS start met het roze icoontje, en deze start op, dan wacht ie even, en sluit ie 'm weer af. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Heb al diverse keren geprobeerd te herinstalleren met Cydia, en tevens ook helemaal verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik gebruik hem ook, op een Iphone 4 op FW 4.0.1 en ook de laatste versie. Geen last van crashende app. Miss moet je ook eens updaten naar 4.0.1? En andere je vraag in het forum stellen van BiteSMS? Overigens is het een GEWELDIGE APP! |
|
|||
|
|||
Kan op FW 4.0.1 nog wel jailbreakme.com gebruiken?
Dan probeer ik dat namelijk even. Ben een beetje terughoudend op dat gebied, aangezien ik een jailbreak puur heb voor SB en BiteSMS enz. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja daar was ik al achter aangezien je zelf BiteSMS gebruikt . Maar het ging mij even over die site van jailbreakme aangezien dat mijn enige optie is qua jailbreaken. (3GS met laatste bootrom )
Edit // Kom net tot de conclusie dat ik al op 4.0.1 zit...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik sowieso al even gekeken. Maar daar krijg je alleen suggesties om de preferences file te verwijderen. Wat ik dus ook al gedaan heb, maar het mocht ook niet baten.
|
|
|||
|
|||
Even een losse reactie om te benadrukken dat mijn probleem opgelost is.
Het volgende bestand verwijderen: /private/var/mobile/Documents/biteadprefs.xml (Gewoon met iFile verwijderen, dan iFile afsluiten, BiteSMS starten, en je krijgt weer netjes alles opnieuw, zoals akkoord gaan met de Licentie Overeenkomsten enz ) Ben ik weer even blij, vind BiteSMS echt super, vooral de push notificaties met het snel reageren enz! |
|
|||
|
|||
bite sms crash
Ik heb dus hetzelfde probleem.
Wie nog meer? Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS en iRealsms | AG78 | iPhone algemeen | 8 | 18-12-10 14:45 |
BiteSMS | dennis9920 | Jailbreak apps en thema's | 90 | 09-11-10 00:12 |
Melding biteSMS | Hosley | Archief | 2 | 23-08-09 23:49 |
[Cydia] BiteSMS v2.7 | Rasz | Jailbreak apps en thema's | 56 | 25-03-09 12:44 |
Bitesms fix ! | macfreaker | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-10-08 12:01 |
|
|