BiteSMS en iRealsms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beide apps werken niet op mijn iOS 4.2.1. Bij BiteSMS crasht het springboard, en iRealSMS zorgde voor een complete crash van het toestel. Zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BiteSMS en iRealsms
Beide apps werken niet op mijn iOS 4.2.1. Bij BiteSMS crasht het springboard, en iRealSMS zorgde voor een complete crash van het toestel.
Zijn er alternatieven die compatibel zijn met 4.2.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BiteSMS 5.1, die is te vinden als beta in Cydia (nu beta 11).
Je moet even de source http://cydia.bitesms.com/cydia/beta5.1 in Cydia toevoegen. |
|
|||
|
|||
idd, de beta van BiteSMS toevoegen en dan werkt hij prima zonder crashen!
|
|
|||
|
|||
Thanks. Heb het geïnstalleerd en het werkt idd!
Alleen het volgende; ik kreeg een melding van een licentie die geldig is tot 26 december 2010. Wat gebeurt er hierna? Kosten aan verbonden? |
|
|||
|
|||
Als je nog geen licentie hebt gekocht voor BiteSMS, dan ja, dan moet je betalen. Maar dit is 1 van de programma's waar ik voor betaald heb en geen moment spijt!
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook een geweldige app. Wacht maar af tot de melding komt voor het aanschaffen van de licentie. Hopelijk vallen de kosten mee.
|
|
|||
|
|||
Geloof iets van 8 euro. Maar is een geweldige app, zeker moeite waard om er voor te betalen.
|
|
|||
|
|||
Dat is het zeker waard.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBsettings + iRealsms veroorzaken springboard crash | V70ORD5 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-01-11 19:51 |
Probleem met iRealSMS | Guest-20180409093718 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-01-10 14:39 |
IrealSMS Bitesms en ABContacts | CyberEye | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-11-09 12:07 |
biteSMS vs irealSMS | knaapjen | Jailbreak apps en thema's | 20 | 21-03-09 19:30 |
iRealSMS - Update 2.0 kost extra! | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 164 | 04-03-09 12:10 |
|
|