bluetooth toetsenbord sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb nu een bluetooth toetsenbord gekoppeld aan mijn iphone. Ik zou nu graag hiermee sms wellen versturen maar vindt geen werkende toetsencombinatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth toetsenbord sms
Beste mensen,
Ik heb nu een bluetooth toetsenbord gekoppeld aan mijn iphone. Ik zou nu graag hiermee sms wellen versturen maar vindt geen werkende toetsencombinatie voor de "Sens" knop. Kan iemand mij hiermee helpen ?? Groeten, Dietger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad bluetooth toetsenbord | pascalbrouwers | iPad algemeen | 13 | 09-10-11 10:31 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
Bluetooth / Kabel toetsenbord | smakkie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-09-10 20:42 |
Batterijstatus Bluetooth toetsenbord aan iPhone? | Ruben.cc | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 00:06 |
Hoorn en toetsenbord eronder naast bluetooth teken | Yizu | Archief | 2 | 03-05-08 02:11 |
|
|