//

Ivisor ag van Moshi

Ivisor ag van Moshi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees overal dat dit de ultieme bescherming is voor je ipad 2, maar waar kan je dit kopen? Belgie of Nederland . Ik woon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-11, 17:13
Guy1717 Guy1717 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard Ivisor ag van Moshi

Ik lees overal dat dit de ultieme bescherming is voor je ipad 2, maar waar kan je dit kopen? Belgie of Nederland . Ik woon in Belgie
Google heeft niet geholpen, vandaar de vraag hier
Ik heb gemaild naar de fabrikant en die antwoord, probeer Amazon eens, niet dus.
Guy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 13:39
buizerd's schermafbeelding
buizerd buizerd is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

De iVisor AG voor de eerste iPad heb ik inderdaad wel via Amazon kunnen bestellen. Die voor de iPad 2 nog altijd nergens gevonden. Amazon verkoopt 'm wel, maar verscheept 'm nog niet buiten de VS... Afwachten dus!
  #3  
Oud 08-01-12, 21:09
mcl1977 mcl1977 is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Ivisor ag van Moshi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy1717 Bekijk bericht
Ik lees overal dat dit de ultieme bescherming is voor je ipad 2, maar waar kan je dit kopen? Belgie of Nederland . Ik woon in Belgie
Google heeft niet geholpen, vandaar de vraag hier
Ik heb gemaild naar de fabrikant en die antwoord, probeer Amazon eens, niet dus.
Guy

Ik heb hem ook gezien in het boek van de Mediamarkt en het leek mij ook een goede bescherming voor de i pad. Heb ook gezocht op internet,en alleen te vinden in buitenland. Nu was ik vh weekend bij de reseller store en daar hing die ook,heb hem nog niet gekocht maar ga hem nog wel halen. Hebben jullie geen Apple Premium Reseller winkel in de buurt? Hij was trouwens 29 Euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moshi Ipouch Waar te koop in de buurt van Amsterdam arvee iPhone accessoires en onderdelen 1 05-01-09 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.