Probleem met agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met het invullen van mijn agenda op mijn iPad. Er verschijnt 'activiteit bewaren niet mogelijk' 'die activiteit behoort niet tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met agenda
Hallo,
Ik heb een probleem met het invullen van mijn agenda op mijn iPad. Er verschijnt 'activiteit bewaren niet mogelijk' 'die activiteit behoort niet tot die activiteitcontainer' Als ik een afspraak ingeef via mijn iPhone dan komt die wel op mijn iPad. Het probleem is dat ik mijn agenda niet kan invullen via mijn iPad. Waarschijnlijk ergens een instelling die niet juist ingesteld is... Alvast bedankt voor jullie hulp! Mvg, Kurt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Me zus had daar laatst ook last van.
het probleem bij haar dat agenda niet aan stond. Kijk bij je mail instellingen van je ipad of daar ook agenda aan staat. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie maar het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik heb de iPad eens afgezet en terug opgestart en het probleem was opgelost.
Nu werkt alles wel prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met tijden in de agenda | janprikbord | iPhone algemeen | 4 | 02-02-11 11:24 |
Probleem met Agenda | iWiefring | iPhone algemeen | 13 | 27-11-10 22:27 |
Probleem met agenda na update iTunes | Daan_82 | iTunes | 21 | 02-09-10 17:08 |
probleem met Outlook agenda | haneli | iTunes | 0 | 26-04-09 02:01 |
Agenda sync probleem met kleuren | gioapple | iTunes | 5 | 19-08-08 11:03 |
|
|