//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

PeRzY PeRzY is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9
  1. iMario
    26-02-09 01:43
    iMario
    Nee, sorry.
  2. Michael
    25-02-09 22:42
    Michael
    Probeer een andere usb poort. Die op de achterkant werken het beste.
  3. yingie
    20-10-08 12:21
    yingie
    Hm, kun je 'm in 'recovery mode' krijgen? Dat is de modus dat ofwel het USB-stekkertje + iTuneslogo ofwel de getekende 'Steve Jobs' op je scherm verschijnt. Dan kun je de iPhone restoren. Anders zou ik het ook niet weten, ben ik bang.
  4. PeRzY
    23-07-08 01:23
    PeRzY
    okee bedankt! en hoe doe ik dat die simcontacten terug zetten als ik vragen mag?
  5. Michael
    23-07-08 01:10
    Michael
    Nee die heb je dan niet meer. Of, als je je contacten op je sim hebt heeft apple nu een mogelijkheid ingebouwd de simcontacten naar je iphone te zetten of je moet alles handmatig er weer in zetten
  6. sjowol
    06-07-08 05:13
    sjowol
    eigenlijk heb ik helemaal nooit problemen met ziphone gehad maar ok daaer gaat het nu natuurlijk niet om, ik denk dat je hem het beste in dfu mode kan restoren en dan opnieuw jailbreaken/unlocken etc.
    succes ieg!
  7. colliehome
    05-07-08 11:26
    colliehome
    je moet deze vraag op het forum stellen. Maar zelfs dat hoeft niet. Gebruik de zoekfunctie is....iig van antwoorden van zelfde innitieel probleem.
  8. PeRzY
    13-06-08 15:59
    PeRzY
    ja dat is het probleem die heb ik er dus niet bij gekregen.. wil weer taalpakket voor millionaire erop zetten maar dat lukt dus nu niet! bedankt voor je reactie
  9. croiman
    13-06-08 15:56
    croiman
    dat is nie erg, sommige source komen daar bij te staan, je moet eerder kijken bij install of je extra mappen hebt bijgekregen met apps.

Over mij

  • Over PeRzY
    Woonplaats
    noordwijk
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    4.0
    Firmware iPad
    Ik heb geen iPad
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 06-12-11 00:28
  • Geregistreerd: 20-05-08

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.