//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > PeRzY
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen PeRzY en Michael
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7
  1. PeRzY
    25-02-09 23:42
    PeRzY
    Dit is echt de laatste x maar blijf nu fout 1013 krijgen, qiuckpwn gedaan werktm daarna yellowsnow maar krijg dan na reboot geen bereik :s dus opnieuw herstel met C.F. 2.2 maar blijf fout 1013 krijgen snap er nu helemaal niks meer kan je me alsjeblieft helpen?!! heb me suf gezocht op forums en vond alleen iets over baseband? thnx
  2. Michael
    25-02-09 22:42
    Michael
    Probeer een andere usb poort. Die op de achterkant werken het beste.
  3. PeRzY
    25-02-09 22:23
    PeRzY
    sorry sorry sorry dat ik je lastig heb gevallen! hij pakt m opeens wel na de 4de keer! :s
  4. PeRzY
    25-02-09 22:20
    PeRzY
    Hey michael ik heb een aantal keer met succes met jouw 2.2 C.F. 3 iphones ge-unlocked. Alleen probeerde ik dat net weer met een gloednieuwe iphone in DFU-mode via itunes alleen krijg ik nu iedere keer onbekende fout 1604. Wat zou ik kunnen doen om dit probleem te verhelpen kan het nergens vinden op het forum! Thanx!
  5. Michael
    23-07-08 01:10
    Michael
    Nee die heb je dan niet meer. Of, als je je contacten op je sim hebt heeft apple nu een mogelijkheid ingebouwd de simcontacten naar je iphone te zetten of je moet alles handmatig er weer in zetten
  6. PeRzY
    23-07-08 01:07
    PeRzY
    hey michael na eindelijk een succesvolle upgrade (thanx daarvoor!) ben ik alleen helaas mn contacten kwijt na uninstall itunes (en met mn stomme kop geen backup gemaakt)! weet jij of itunes op een of andere manier miss toch een backup heeft gemaakt op mn computer of ben ik echt gewoon alles kwijt? mvg percy
  7. PeRzY
    20-07-08 21:45
    PeRzY
    Beste michael ik zal even precies uitleggen welk probleem ik heb:
    ik heb jou custom gedownload via deze site. Ik heb de update gedownload via itunes. Vervolgens zet ik de telefoon in de herstel modus; ik druk shift herstel en open jouw custom! Alleen begint ie dan 1 min te installeren maar krijg ik vervolgens iedere keer een error. Ik heb geen bootneuter gebruikt/ gedaan maar wel gepwnd via winpwn! Ik ben nu al 6uur bezig om mn telefoon aan de praat om m vervolgens op 2.0 te krijgen maar het lukt op geen enkele manier! Heb echt alles volgens het forum gedaan... Heb jij hier misschien een oplossing voor want begin zo langzamerhand een beetje door te draaien... ik hoop dat je me kunt helpen want kan nu echt niks meer met mn telefoon!!

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.