MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) een app die binnen een paar dagen uit gaat komen in de modmyiphone source ziet er goed uit YouTube - MooCowMusic: Band...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
band,maak zelf je songs
een app die binnen een paar dagen uit gaat komen in de modmyiphone source
ziet er goed uit YouTube - MooCowMusic: Band |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone
MooCowMusic:Band is een nieuwe applicatie, waarmee je alle denkbare muziekinstrumenten kunt spelen en opnemen. Is een instrument niet aanwezig, dan kun je deze zelf creëren.
Lees verder over: MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone Tag: |
|
||||
|
||||
Gewoon te gek wat je met deze dus alllemaal kunt.
|
|
||||
|
||||
is hetzelfde als in de nieuwsflash
MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone » Nieuws » iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
SUPER!!! dit is nou es iets leuks
|
||||
|
||||
Alleen waar komt de melodie ineens vandaan als hij het drumstel ingedrukt houd?
|
||||
|
||||
Eheey dat is leuk! Meteen proberen, leuk nieuwtje Truckie!
|
||||
|
||||
Band staat in de Installer..!!!
Tjo, waarom staat dit nog niet op de Frontpage..??
Het meest masterlijke programma is uit en te downloaden vanuit je installer...!!! Eerst programma Band van 338.3Kb downloaden en daarna Band Instrument Pack 1 van 11.2Mb downloaden... Echt de bom..!! Enigste, je kan nog niet opslaan en exporteren maar dat komt nog in een update staat erbij..!!
|
||||
|
||||
wel wel,dat daar al een topic over loopt en een nieuwsitem geweest is
|
|
||||
|
||||
Yep, heel leuk... Maar dat topic staat in geruchten en deze bij de applicaties omdat zoals ik daarin al vermeld het programma te downloaden is en geen gerucht meer is...
|
|
||||
|
||||
oke ,let's make some music(noise!)
|
|
||||
|
||||
Ik starte zojuist installer op, en er zit nu zoekfunctie bij! (sorry wss loop ik achter de feiten aan )
Maar als ik Band wil downloaden, of iets anders zegt hij: Package Download Failed! Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
hier geen probleem mee,juist geinstaleerd
heb je goede Wi-Fi verbinding |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom raad ik je dit aan? Omdat soms een source wel eens moeilijk opgepakt word in de sources lijst, of even offline ligt. Een paar keer refreshen wil wel eens lukken En anders betekend het dat je tweede partitie vol zit en moet je even met bosstool rommelen |
|
||||
|
||||
Yes! Deze app is ziek!! Echt lache, die audience
|
|
||||
|
||||
Super gaaf!!
|
|
||||
|
||||
MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld
MooCowMusic heeft MooCowMusic:Band definitief beschikbaar gesteld, inclusief een eerste Instruments Pack. Daarin zitten 7 instrumenten plus publiek, waarmee je zelf muzieknummers kunt spelen en opnemen.
Lees verder over: MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld Tag: |
|
||||
|
||||
Mm zou kunnen Paulus, heb namelijk niet de iphone herstart maar wel Community Sources en Installer update gedaan. Thx!
|
|
||||
|
||||
Zou wel tof zijn als er in de volgende update een tool komt waarmee je je gemaakte liedjes als ringtone kan gebruiken ^^
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|