Plist sections discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik heb een probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om sections toe te passen door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plist sections
Hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en ik heb een probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om sections toe te passen door middel van een Plist. Mijn plist: itemChildren - item0 -- itemTitle - item1 -- itemTitle Kan iemand mij een zetje in de rug geven? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd om in de item een extra "tabel" te maken, en die dan vullen met een letter dus A - B enzowv. Maar dat werkte niet.
|
|
|||
|
|||
Hoe ziet je table view data source code er nu uit om sections te maken?
Mijn tip is om eerst sections voor elkaar te krijgen in je table view, met fake data. Pas als je dat aan de praat hebt zou ik met die plist gaan stoeien. |
|
|||
|
|||
Bedoel je dit?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En cellForRowAtIndexPath? Daar moet je namelijk uitzoeken in welke sectie een row hoort. Als je dat werkend hebt, dan moet het uitlezen van de data uit een plist niet zo moeilijk meer zijn...
|
|
|||
|
|||
CellForRowAtIndexPath
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zie daar niets in over sections. Hoe zou je de gegevens uit listContent onderverdelen in secties en die weergeven in de tabel?
|
|
|||
|
|||
Bedoel je in de Plist of hoe ik de gegevens eruit haal?
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel hoe zou je cellForRowAtIndexPath schrijven als je meerdere secties in de tabel had?
|
|
|||
|
|||
Goeie vraag.. Ik heb geen idee.
Kun je me misschien helpen? Laatst gewijzigd door iPhoneDeveloper; 10-10-11 om 19:05. |
|
|||
|
|||
Hele grote bump maar kan iemand me nog helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tableview sections | PsvEhv | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 13-09-11 21:54 |
Tables vs. plist | JVdV | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 22-07-09 21:45 |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
Windows: .Plist | daanhegman | Desktop-applicaties | 3 | 01-04-08 21:15 |
|
|