iPhone Webapp discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een website ( www.afrajateam.nl ) en heb hier voor een mobiele website gemaakt. Het mooie van een website op de iPhone is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Webapp
Hallo,
Ik heb een website (www.afrajateam.nl) en heb hier voor een mobiele website gemaakt. Het mooie van een website op de iPhone is dat je het als app kan opstarten, door hem op je beginscherm te zetten. Alleen nou dat ik mijn website als webapp gebruik, en vervolgens op een andere pagina druk, gaat hij naar de safari app. Weet iemand dit te verhelpen? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Martijn, <a> tags in een "webapp" zullen altijd doorverwijzen naar safari. Ik weet het, is niet handig, maar dat is nou eenmaal zo. Wat je kunt doen is, met jQuery de pagina's laden. ff googlen, dan vindt je het wel.
|
||||
|
||||
Je kan het ook eenvoudig, maar vies oplossen door de <a> te vervangen voor form buttons.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat je wel kan doen is door alle content in te laden via een ajax call met eventueel jquery combineren om zo je digitale content in de web app te laten laden. Hiermee zul je dan geen verwijzing krijgen naar safari maar gewoon alles indirect vernieuwen.
Weet niet wat je kennis is op het gebied van ajax functionaliteit. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of titanium studio van Appcelerator. Beide gratis en beslist de moeite waard om eens te bekijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Speedup webapp: images local bewaren op de iPhone? | m-jay | iPhone Apps | 4 | 04-10-09 13:29 |
Iphone webapp tips | Joopster | iPhone Apps | 5 | 16-10-08 12:50 |
|
|