iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Eigen reviews schrijven (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/106958-eigen-reviews-schrijven.html)

Jorissvz 16-12-11 20:29

De site is gelanceerd. Ik heb nog geen aanvraag ontvangen om een app te reviewen, maar je kunt alvast een kijkje nemen op: iphonebenelux.wordpress.com

Ik heb de eerste review geplaatst, zie http://iphonebenelux.wordpress.com/

iScorpio 17-12-11 12:37

Lopen we niet iets te hard van stapel door direct op de site te vermelden: 'dé app review site van de Benelux !' & 'de enige echte app review site met iOS-apps van Nederlandse & Belgische bodem' :rolleyes:

Direct maar even een verbetering in rood aangegeven ;)

Guest-20180925190238 17-12-11 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorissvz (Bericht 746900)
De site is gelanceerd. Ik heb nog geen aanvraag ontvangen om een app te reviewen, maar je kunt alvast een kijkje nemen op: iphonebenelux.wordpress.com

Benelux is inderdaad wat overdreven. In de Benelux wordt er naast Nederlands ook nog Frans, Duits en Letzebuergisch gesproken :)

Ik wil wel je wel feliciteren voor het correcte Nederlands, dat is ondertussen eerder de uitzondering dan de regel.

Succes verder :)

Jorissvz 17-12-11 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 747050)
Lopen we niet iets te hard van stapel door direct op de site te vermelden: 'dé app review site van de Benelux !' & 'de enige echte app review site met iOS-apps van Nederlandse & Belgische bodem' :rolleyes:

Direct maar even een verbetering in rood aangegeven ;)

Zover ik weet is dit wel de enige site die alleen apps reviewt en die ook nog eens van nederlandse/belgische ontwikkelaars zijn. ;)

Jeroen0704 17-12-11 15:11

Je mag mijn app Play It wel reviewen, als je interesse hebt. Ben wel benieuwd naar je mening.

DJ14 17-12-11 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 746898)
Geen idee of het de bedoeling is, maar er staat 100k; dat is toch niet de "k" of "K" van 1000?

100.000 pageviews lijkt me nogal een uitdaging...

Ja, BuySellAds vereist minstens 100.000 pageviews per maand:

"Your website must have more than 100,000 page impressions per month. (For new sites, if you or your team has a history of creating successful websites within our network, we will accept you.)"

@Jorissvz Zorg dat je een eigen domein kiest, dat je een professioneel ogend template gebruikt en kwalitatief goede apps reviewt. Dan zullen de bezoekers snel komen :)

Jorissvz 17-12-11 17:00

2e review is geplaatst, zie iPhone Benelux

XIII 17-12-11 17:40

Die twee stukjes lijken in mijn ogen meer op de (wervende) beschrijving in iTunes dan op een review.

Jeroen0704 17-12-11 17:56

Het is inderdaad een goede tip, zoals XIII al zegt om te reviewen hoe jij de app beleeft hebt en wat je er goed en fout aan vind, ipv vooral de functies te beschrijven. Die kunnen de mensen namelijk ook in de iTunes Store vinden.

ballegooier 17-12-11 17:58

Voor een review vond ik de stukjes nog vrij beperkt. Wat je met een app kan / mogelijk is vind ik niet zo heel nieuw. Ik lees graag hoe de app in de praktijk werkt, als deze getest is, zeg maar.

Ook testen aan de hand van bijv vaste punten helpt misschien structuur aan te brengen in de reviews. Bekijk bijv per onderdeel 'design' en 'bruikbaarheid' een applicatie. Zo kun je ipv een algemeen stukje per 'getest' item een onderbouwde mening geven.

#weetjewatjijzoumoetendoen?naardekamervankoophandel

KvdS 17-12-11 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 747154)
Die twee stukjes lijken in mijn ogen meer op de (wervende) beschrijving in iTunes dan op een review.

Ik deel je mening.
Hoe werkt de app in de praktijk?
Als je de verkeerde kant op loopt wat gebeurt er dan?
Heb je bugs ontdekt enz. enz.

Jorissvz 17-12-11 18:35

Bedankt voor jullie meningen en tips. Ik zal ze morgen eens goed aanpassen naar jullie verwachtingen ;)
Ik houd jullie op de hoogte

Dragon 31-12-11 23:46

Mocht je ook in het Engels gaan schrijven, mag je bij mij op mijn Social Community for iDevice liefhebbers (trouwens de eerste Social community op dit gebied in de wereld) ook wel een stukje schrijven, en met een link naar jou eigen site natuurlijk.

Mocht je geintereseerd zijn hoor ik dit wel.

Succes in ieder geval.

wubbe 23-02-12 23:29

Ook ik heb een promo code voor een App naar onze schrijver gestuurd.
Na 3 summiere reviews vond hij het genoeg?

Nooit meer iets gehoord....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.