[NSDateFormatter dateFromString] vraagje discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een string met daarin minuten, seconden en milliseconden. Deze tijd wil ik in een NSDate stoppen om te kunnen vergelijken met andere tijden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[NSDateFormatter dateFromString] vraagje
Ik heb een string met daarin minuten, seconden en milliseconden. Deze tijd wil ik in een NSDate stoppen om te kunnen vergelijken met andere tijden.
Dat doe ik als volgt: Code:
NSString * time = @"2:01.551"; NSDateFormatter * formatter = [[NSDateFormatter alloc] init]; [formatter setDateFormat:@"m:ss.SSS"]; NSDate * date =[formatter dateFromString:time]; [formatter release]; NSLog(@"%@", [date description]); Zonder milliseconden . Ik wil de milliseconden ook in de datum hebben. Wat doe ik fout?
Leon [iPhone- en Java ontwikkelaar] Laatst gewijzigd door wubbe; 16-12-11 om 23:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je print een standaard Date naar de console [date description] heeft een standaard formattering.
Als je [formatter stringFromDate: date] gebruikt bij het afdrukken dan zou het moeten lukken denk ik
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NSDate en NSDateformatter doen moeilijk | Nikooos | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 19-08-11 11:40 |
vraagje | Timbaland | Archief | 1 | 15-02-10 17:36 |
Vraagje | IphoneBezitter | Archief | 1 | 12-12-09 13:38 |
|
|