Een 'enter/break' in een string @"" discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik voor mijn project een stukje tekst wat geldt als een intro tekst voor de gebruikers. Daarvoor heb ik een NSString gebruikt met @""; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een 'enter/break' in een string @""
Ik gebruik voor mijn project een stukje tekst wat geldt als een intro tekst voor de gebruikers. Daarvoor heb ik een NSString gebruikt met @""; die de string bevat en dat wordt getoond aan de gebruiker.
Ik wil hier graag een return/enter/break toepassen zodat ik er 'alinea's' in kan zetten, bijv: Code:
kop.name.text = @"regel1 regel2 regel3"; Bedankt voor de hulp.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt (standaard C) \n niet?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste manier om een "intro" tekst weer te geven onder bijvoorbeeld een foto | Whistler | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-02-12 16:30 |
iPhone: unjailbreaken lukt niet! please help! zit nu met een "brick" | Geert1976 | Jailbreak | 51 | 22-07-11 11:03 |
Zakelijke gebruikers: is iPhone een goede "trusted" system? | DutchVince | iPhone algemeen | 5 | 20-10-08 17:45 |
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? | efefes | Archief | 12 | 31-07-08 14:02 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
|
|