Handleiding richtlijnen voor ontwikkelen Iphone app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik moet voor school een onderzoek doen naar de richtlijnen m.b.t. het ontwerpen van een app. Android en Microsoft hebben goede documentatie voorhanden. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handleiding richtlijnen voor ontwikkelen Iphone app
Hallo,
Ik moet voor school een onderzoek doen naar de richtlijnen m.b.t. het ontwerpen van een app. Android en Microsoft hebben goede documentatie voorhanden. Nu ben ik echter op zoek naar dezelfde uitleg voor Apple. Heeft iemand een idee waar ik deze richtlijnen kan vinden. Bijvoorbeeld: Hoe groot mag de app zijn Welke richtlijnen gelden voor het ontwerp van Iconen e.d Mag ik gebruik maken van advertenties binnen de app Hoe verloopt de upload procedure e.d Hoop dat jullie me iets verder kunnen brengen Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je van school onderzoek moet doen, doe dat dan ook... (in plaats van het anderen te laten doen)
Je kunt hier beginnen: https://developer.apple.com/ios Succes!
|
|||
|
|||
Dank voor je 1e aanwijzing
Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Richtlijnen/voorwaarden voor een app | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 22-11-10 20:58 |
Kan je met Flash een app voor de iPhone ontwikkelen? | alchemist | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 22-08-08 01:35 |
|
|