Gecodeerde bestanden bestaan maar komen niet in app bundle discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik probeer deze tutorial te volgen: Protecting resources in iPhone and iPad apps Nu ziet mijn codeer script er zo uit: Code: DIRNAME="Durbuy App/Resources/Durbuy ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gecodeerde bestanden bestaan maar komen niet in app bundle
Goedenavond, ik probeer deze tutorial te volgen:
Protecting resources in iPhone and iPad apps Nu ziet mijn codeer script er zo uit: Code:
DIRNAME="Durbuy App/Resources/Durbuy App/Photo" ENC_KEY="MIJN_SLEUTEL" INDIR=$PROJECT_DIR/$DIRNAME OUTDIR=$TARGET_BUILD_DIR/$CONTENTS_FOLDER_PATH/Resources #$DIRNAME echo $TARGET_BUILD_DIR/$CONTENTS_FOLDER_PATH if [ ! -d "$OUTDIR" ]; then mkdir -pv "$OUTDIR" fi for file in "$INDIR"/* do echo "Encrypting $file" echo "to: $OUTDIR/`basename "$file"`" openssl aes-256-cbc -in "$file" -out "$OUTDIR/`basename "$file"`.crypt" -pass pass:$ENC_KEYpass:$ENC_KEY done Nu krijg ik in de directory waarnaar ik schrijf de gecodeerde bestanden, maar als ik de app onder "products" in xcode open, staat daar geen map met gecodeerde bestanden. Wat is de correcte waarde van OUTDIR zodat de Resources map in de app bundle komt? EDIT: Ze stonden er wel tussen, ik keek kennelijk naar een oud bestand, sorrie voor het storen. Laatst gewijzigd door Werner291; 09-11-12 om 19:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier Bundle.Bundle | Bomans | iPhone algemeen | 2 | 25-01-12 14:56 |
Windows: Fout 5002 Itunes blijft maar komen... | Cateye | iTunes | 2 | 19-09-10 20:07 |
Nieuwe Iphone 3gs kan niet in app store komen | ascholte | Archief | 4 | 07-03-10 20:17 |
Settings Bundle openen/opnemen in eigen app | nvrooij | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 06-10-08 15:49 |
|
|